donderdag 27 januari 2011

Huisje


~~~~Hutch Studio~~~~~

23 opmerkingen:

  1. Wat leuk zo'n lamp met huisjes!! Een geheel dorp rondom de lamp! Nog nooit gezien.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elke keer weer een feest om te zien wat een leuke blogs je voor ons vindt... Bedankt voor alle leuke tips!

    Fijne avond,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That light is just fabulous.. I LOVE it ...x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw! jammer genoeg niet te betalen (voor mij dan!)en niet gemakkelijk aan te schaffen als je het personlijk moet ophalen...jammer...hij is erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lichtstad.Origineel. Nog nooit eerder zoiets gezien. Je moet het maar bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alweer een geweldige foto, Margarita. Wat zullen velen door jou geinspireerd worden met je prachtige posts! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die huisjeslamp is méér dan geweldig! groet Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Meisje wat is dit nu weer voor moois?
    En lamp met huisjes...dit is toch wonderschoon..?
    Dit is echt heel erg apart..wat leuk datje dit weer gevonden hebt meis.

    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend leuk!!
    Ik heb hem gepikt van je hoor...leuk idee voor op de bso om met de kinderen te maken.

    Bedankt voor de inspiratie!!

    Groetjes Inge...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. How cute is that?! Love it!
    Greetings from Germany - Achim

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a great idea. Very nice.

    Have a nice day.
    Katharina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ben ik tijden aan het verzinnen wat voor lamp ik nu eens boven mijn tafel zou hangen zie ik dit!
    Heel apart!
    En misschien kan ik zoiets nog wel zelf maken ook.........[ in mijn dromen dan ]

    een heel fijn weeekend
    marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ...wow, what a great Idear. ...
    greetings
    Beate

    BeantwoordenVerwijderen
  14. It's the most beautiful light I have ever seen. Please would you consider the google translator as a gadged on your blog, so that I could understand your faboulous work??? Thank you

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Très très joli.....j'adore l'idée !!!

    BeantwoordenVerwijderen