zondag 2 januari 2011

♥ Hanging Tin letter Holder ♥


♥ ♥

9 opmerkingen:

  1. Me encanta tu blog,aunque tenga que usar traductor para entenderlo,pero las fotos ayundan!Saludos desde España!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en handig.
    Je vorige post is ook schitterend.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wunderbar.Feliz ano novo.Bussi.Luciene.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben voor het eerst bij je op bezoek, mooi sfeertje hoor!
    Een creatief 2011 gewenst van Petra
    www.nofliknifelje.blogspot.com
    Ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a pretty letter holder. I hope your New Year is off to a good start!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben al zo vaak op bezoek geweest bij je, maar heb nog nooit een reactie achter gelaten.

    Ik vind je blog heel erg inspirerend en heb al veel leuke ideeën gebruikt.

    Een gelukkig nieuwjaar gewenst met heel veel inspirerende berichten op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cool letter holder!!
    Beautiful blog, i was inspired by the pictures Vintage love!

    Have a nice day/Hannis

    BeantwoordenVerwijderen