donderdag 23 december 2010

♥ pretty gifts~♥





































~~~~~~Lovely Clusters~~~~



Zijn ze niet prachtig ingepakt allemaal?
ik ben er dol op al die lieve en mooie pakjes.
even wat heel anders nou ja heel anders het gaat ook over een heel lief pakje wat ik gewonnen heb bij Cinderella.
ik heb geen camera op het moment dus kan helaas geen foto plaatsen.
maar ik heb een ketting gewonnen zo lief gemaakt.
een gehaakt hartje waar ik ook zo dol op ben.
en hoe ze had ingepakt het was een feestje met een gehaakt bloemetje er op.
Lieve Cinderella heel heel erg bedankt .
ik ben er super blij mee .
dus bij deze dikke knuffel voor je lieve pakketje
Liefs Margarita





18 opmerkingen:

  1. I wish you a Merry Christmas and best regards to Polish

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha Margarita
    ik wil jou heel fijne kerstdagen wensen en een heel warm en liefdevol nieuwjaar
    wat een prachtig cadeaus!
    lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for these wonderfull ideas..
    GGLG Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello, you precious their wrappers! Thank you, that during part of this year, you ofrese me beautiful photos, inspiring and I have sevido of distraction at times not so good. God bless his holy home and in this new year, God keep his soul as well as your life! , blessings, Rose Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je zo'n mooi kado heb gewonnen lieve Margarita. En wat een heerlijke post zo voor de Kerst, ik ben er ook zo dol op om iets moois van een pakje te maken. Het moet meteen al een feestje zijn als het in je handen wordt gedrukt en dat is zeker van toepassing op deze prachtige verpakte presentjes.
    Ik wens je hele fijne en liefdevolle feestdagen toe en voor het nieuwe jaar, een jaar vol van geluk, liefde en een goede gezondheid.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ♫•*¨*•.¸¸ Merry * Christmas ¸¸.•*¨*•♫

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig allemaal,ik wens je hele fijne kerstdagen,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Felicidades, que todo lo lindo, agradable, hermoso te acompañe en este nuevo año. Mis mejores deseos pata ti y tuyos.

    Joyeux Noël

    BeantwoordenVerwijderen
  9. *★Merry★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★Christmas★ 。* 。
    ° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• ˚ |田田|門| ˚And a Happy New Year•˚ *★...~ ~˚ *★ ˚ *˚ *★˚ *★˚ *★

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Merry Christmas!. From Argentina I follow your blog and enjoy this beautiful ideas.
    Thanks.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat fijn dat je een ketting gewonnen hebt, veel plezier ermee. En een beetje laat maar hier nog een kerst groet en dat je maar gezellige dagen mag hebben. Groetjes Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful little packages - just so lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie pakjes allemaal. Haast te mooi om open te maken.

    Groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey leuke cadeaus en fijne die zijn echt helemaal tof. Ik heb ook enkele Ich heb ook een paar leuke Emailleschilden gevonden op www.ramsign.de , vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven. Zoals ik heb laatst voor mijn zus, d'r nieuwe huis gegeven. Wat denk je zelf?

    BeantwoordenVerwijderen