zaterdag 11 december 2010

Kerst Swap






O wat was dat ontzettend leuk.
mijn eerste swap de kerstswap die ik samen met Marleen mocht doen van Dekakado.
ik vond het echt heel erg leuk maar ook wel weer heel erg spannend omdat deze dame een echte crea bea is.
ik was er zelf zo onzeker over omdat het best lastig is om iets te maken die je eigenlijk helemaal niet kent.
maar Marleen had daar geen moeite mee die maakte gewoon echt zulke super leuke dingetjes die ik echt allemaal stuk voor stuk super leuk vond.
ook een heel lief kaartje erbij geweldig gewoon.
lieve Marleen super bedankt meis je hebt me echt verwend met al het moois wat je voor me hebt gemaakt.
knuffies Margarita

5 opmerkingen:

  1. Wat schrijf je leuk.
    Dat is iets wat ik nog moet leren.
    Wie bedankt wie he?
    We hebben er allebei enorm veel plezier in gehad en het contact zal blijven.
    Ook mooie foto's. Lief van je.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die kerstswaps, ik ben ook in de woken en plezant om bij iedereen eens te gaan piepen!
    Genieten dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Those look like really lovely stuff! Enjoy the wonderful day, Kellie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hay lieve meis,

    Wat heerlijk een Kerst swap...en zo spannend ook!
    Maar de kadootjes zien er super uit...
    Wat kun je dan van elkaar genieten hé?

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh....wat ben je heerlijk verwend Margarita, stuk voor stuk mooie kadootjes.
    Wat is zoiets toch leuk hè, maar ook best wel spannend omdat je niet weet hoe een ander jou kadootjes vind, maar die vielen volgens mij ook heel erg in de smaak.
    Geniet van de zondag.
    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen