vrijdag 17 december 2010

Freche Fee






Boompjes die geuren boompjes die kleuren boompjes van hout en nu een prachtig lief boompje van stof.
is ze niet prachtig?
ik duik zo de kast in op zoek naar stofjes en ga ook aan de slag een boompje van stof te maken.
want dit staat toch wel heel leuk zo op tafel.
deze foto's komen van Freche Fee klik op haar naam om naar haar blog te gaan.
en verder wil ik jullie allemaal een heel mooi en crea weekend toe wensen .
liefs en knuffies Margarita

ik ben vandaag meteen aan de slag gegaan en mijn boompje is te zien in mijn picasa album.

14 opmerkingen:

  1. Liebe Margarita,
    Ich hab das Bäumchen bei Nina schon bewundert. Es ist wunder- wunderschön!!!!!! Viel Spaß beim Nähen und ein wunderschönes Wochenende.
    Alles Liebe
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margarita.
    Leuk, de variatie op de kerstboom.
    De stof en het lint doen veel.
    Wat zeg ik.... doet alles.
    Schitterend gewoon.
    Knuffie, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er erg leuk uit. Ik zou als ik zou kunnen naaien de onderkant van een grof stuk hout maken.
    Lieve groet,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Liebe Margarita,
    ich freue mich gaaaaanz dolle, meine Bilder hier zu sehen :o)
    ich liieebe deinen Blog !!!!
    herzliche Grüße
    Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee om een kerstboom van stof te maken....mooi naturel ook!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhh.....dit is heel leuk Margarita.
    Ik ben een kluns met naald en draad dus blijf ik hier maar van het plaatje genieten.
    Wens je ook een heel fijn weekend en laat je het zien als het klaar is?

    Liefs, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. DIE IS LEUK ZEG!!

    IK WIL DIE VAN JOUW OOK WEL ZIEN?

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik zet mijn boompje vandaag nog op mijn blogje.
    ze is bijna af:)
    liefs Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief boompje al zou ik zelf niet al dat kant en die knopen eraan vast maken dat vind ik te druk staan. Ben benieuwd hoe de jouwe eruit ziet.
    Groetjes Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is het toch heerlijk wanneer je handig bent met naald en draad! Helaas je kan niet alles hebben!

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk, ben benieuwd het resultaat van jouw boompje, succes Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  12. O die is leuk, lijkt me ook leuk om te maken. Ga eens even op haar blog kijken. Je laat je boompje toch wel zien als deze klaar is.
    Groetjes anja.

    BeantwoordenVerwijderen