donderdag 16 december 2010

Canadian Cottage










Wat is het toch geweldig leuk om zo bij iedereen binnen te kunnen kijken.je ziet zo veel verschillenden stijlen en zo veel verschillende manieren van het gezellig maken voor de kerst
decoratie in zo veel verschillend manieren.
ik zag deze slinger van knoopjes ik was er meteen helemaal weg van.
zo leuk gedaan.
en die leuke gehaakte hangers ,die ik wel vaker was tegen gekomen maar zo ontzettend leuk gedaan.
en ja die foto van het toilet heeft niets met de kerst te maken maar ik vond hem zo geweldig leuk dus heb ik haar er maar tussen gezet.
als je meer van deze dame wilt zijn klik dan op haar naam.

7 opmerkingen:

  1. lovely plates decoration! I love it!! lots of regards

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What great pictures. I Love it.

    Lovely greetings from Germany
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent altijd zo'n heerlijke speurneus. Bedankt voor je tip ik ga in een vrij uurtje eens lekker rondkijken in die cottage.

    Fijne dag
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het heel leuk dat je ons altijd weer van die mooie blogs voorschotelt!
    Je moet ze toch maar altijd zien te vinden!
    Dankjewel dat je ons laat meegenieten!
    Heel veel groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Margerita,

    Meis ik wil je even bedanken voor je ontzettend lieve en warme berichtje op mijn blog..het heeft me oprecht goed gedaan..dank!

    En ik wil jou en je gezin, en familie een hele fijne kerstdagen wensen..lekker genieten van elkaars aanwezigheid...en een goed, gezond 2011!

    Meisje..alle liefs en goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi margerita, ik vraag me af hoe je ze altijd toch vind , die leuke blogs echt geweldig ik kijk mijn ogen uit .. ook die met die leuke muziekpapieren kerstbomen echt geweldig... bedankt en fijne feestdagen
    liefs Viana

    BeantwoordenVerwijderen
  7. IK GA EVEN KIJKEN OP DE BLOG HOOR.
    IK VIND DE FOTO'S GEWELDIG DIE JE VAN HAAR LAAT ZIEN.

    LIEVE GROET,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen