maandag 15 november 2010

zo leuk




klik hier om naar haar blog te gaan Prinsesse Elin

9 opmerkingen:

  1. o wat grappig!!! Zo'n vorm heeft iedereen denk ik wel!! LEUK!!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk!!! Op die manier had ik het nog niet bedacht met de tulband, origineel!
    Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee is dit. Maar goed dat we zo eens bij elkaar mogen binnen kijken, hihi
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat gaaf,nu moet ik alleen nog achter zo`n vorm aan,geweldig,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wow how cute is this! I love it! I am a new follower!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is een leuk idee!!
    Ik heb hier nog wel een tulband in mijn keuken hangen...
    groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die heb ik nog staan in de winkel, dus morgen omkeren en kaars erop ! Leuk & gezellig ! Greetz Lejo

    BeantwoordenVerwijderen