woensdag 3 november 2010

Landlige Hjem










~~~~~Landlige Hjem~~~~~~~~

9 opmerkingen:

  1. Hartstikke mooi de schaal met kaarsen, waar muziekpapier al niet goed voor is..., erg leuk
    bedacht.
    Op naar de eerste advent...
    fijne avond, groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi plaatje, brengt me op ideeen....

    Groetjes P.ieternel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk! Jij bent ook helemaal in kerstsfeer :)
    Gaa gelijk even achter het linkje kijken!

    Liefs, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh lieve Margarita, wat maak je er toch steeds een prachtige composities van. Hier zijn woorden overbodig! Genieten ten top is dit! Kneuterige avond toegewenst, liefs van Doortje XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zwijmel, zwijmel, ach wat leuk.
    Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je me volgt! Nieuwsgierig geworden bekijk ik even jou blog en vind hem prachtig.

    Ik voeg hem graag toe aan mijn "huiselijke creativiteit' onderdeel op mijn blog, als je het goed vindt.

    Mooie tekst: Niet alleen belangrijk is de weg, die je gaat, maar ook het spoor, dat je achterlaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het totaalplaatje klopt weer helemaal.
    Klasse!
    Liefs, DEKAKADO, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik vind alles mooi wat jij laat zien hoe komt dat toch :-))
    liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such beautiful and calming work. Very peaceful!
    Hugs,
    Suz

    BeantwoordenVerwijderen