woensdag 24 november 2010

Genieten


17 opmerkingen:

  1. Dit is zeker genieten!!!

    Ik zie dat het bij jou wel sneeuwt. Ik heb de link er bij mij opgezet, maar alleen de grote vlokken sneeuwen en ik wilde graag de kleintjes..
    Ik ga het vanavond nog maar eens proberen.
    Fijne avond voor jou ☼
    Liefs,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Margarita,

    Heerlijk die foto,s en wat een leuk idee, de letters en de opscheplepel met dat kleine waxinelichtje,

    groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eenvoudig en toch zo verrassend.
    Liefs, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deine Fenster sehen wunderschön aus, die Idee mit den Zahlen finde ich toll und auch der Löffel als Kerzenhalter :O)

    Ich schaue oft in deinen Blog, hier ist es richtig schön.

    Liebe Grüße Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat gaaf zeg,heerlijk al die inspiratie overal,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow...wat een mooie plaatjes..
    Echt genieten!!
    Fijne avond, Groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhhh wat een heerlijke blogs ontdek jij altijd voor ons, ik geniet ervan XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. As always is a pleasure visited your blog!
    Plenty of great and delicate ideas.
    Happy thanks giving!
    Cata

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi!! ik ga snel even kijken.
    Bedankt hoor,

    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf dat raam zeg. Trouwens je hele blog is mooi in wintersfeer, nu maar hopen dat het het weekend ook gaat sneeuwen. Lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a super idea....I always love your enamelware....bliss!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hello
    I love the vindow and the idea.
    Randi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie plaatjes!!
    Ben hier via, via leuke blog, je laat veel leuke inspireerende dingen zien. Heb me ook aangemeld als volger, je hebt er heel wat!
    Fijne zondag groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen