maandag 18 oktober 2010

Romantiska hem


15 opmerkingen:

  1. oooooooh! Wat schitterend!
    De koekjes in het taartpapiertje..super!!

    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi! Laat de donkere dagen maar komen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, het ziet er geweldig uit.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk die foto's
    waar heb je die taartpapiertjes gevonden.. ik heb overal gezocht maar tot nu toe nog niet gevonden...
    het ziet er weer prachtig uit.
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thank you for showing us so much inspiring things!!!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooooh wat een mooie plaatjes, vooral dat kruis van papier geloof ik.

    Lieve groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jááá lieve Margarita, prachtige blog had deze onlangs gevonden! Hé zo genieten dit weer..., lieve en warme herfstgroet van Cin x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great inspirations! Thanks for sharing!
    Have a wonderful wednesday,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een boel volgers heb je.....je blog is dan ook wel erg leuk, heb mij direct aangemeld, ben zelf nog maar net begonnen..
    Mooie foto`s heb je met al die papiertjes om de kaarsen en koekjes, erg leuk.
    Fijne dag, groetjes Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een zalige foto's , en eenvoudig om uit te voeren, ik ga direct mijn theelichtjes in zo een mooie glazen pot steken met een mooi lintje.Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello,

    i vist your Blog first and i find wounderful pictures here. I ever look for inspirations.

    Have some lucky days this week.

    Hugs, Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi hoi wat leuk dat je op mijn blog bent geweest ... ik hoop dat je het gezellig vond en dat je regelmatig op visite komt groetjes Viana....

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love the blog and the photos
    I love pink and white
    Marie Arden Pink Living blog

    BeantwoordenVerwijderen