donderdag 14 oktober 2010

~~NordinGarden~~


9 opmerkingen:

  1. Die kaarsen vind ik geweldig.
    Mag zo onder de kerstboom komen te liggen als kado.
    Lieve groet,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amazing, especially teh first one!!! combination pale green and red

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die kaarsen.. hoe maken ze dat? plakken ze dat op een bestaande kaars of zit dat los
    ik ben al eens aan het kijken geweest.. dacht misschien met transferpapier en dan strijken.. maar toen ik het aan mijn man vroeg... begon hij te lachen... hij denkt dat er van de kaars dan niets meer overblijft....
    toch wil ik het eens proberen.. of jij moet nog met een grandioos idee komen??!!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar zitten een paar hele leuke inspirerende ideetjes tussen! Bedankt voor het posten!
    Groetjes
    Dani

    BeantwoordenVerwijderen
  5. It is all so beautiful and so simple, at the same time. I love the wrapped candles and wonder if you did those yourself...I'll bet you did. So beautiful!

    Suz
    http://katsuijewelry.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's echt genieten.
    Jij ook nog een fijne zondag.
    Lieve groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hej!
    Så mycket vackert! Ha en underbar vecka.
    kram Anni

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi,

    Zo, die kaarsen zijn echt top zeg. Ben meteen even wezen kijken op die website. Want als het papier is gaat dat branden natuurlijk. Tenzij de kaarsen naar binnen opbranden dan heb je er geen last van.

    Maar bedankt voor je berichtje op mijn blog en lief dat je even voor me kijken wilt. Ik hoor het wel..

    Ga me ook meteen als een nieuwe volger bij je aanmelden...

    Groetjes Pieternel

    BeantwoordenVerwijderen