vrijdag 29 oktober 2010

Livs Lyst







~~~~Livs Lyst~~~~

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuke linken heb je weer geplaatst de laatste tijd. Ik heb ze allemaal opgeslagen en hoop ze ooit.....eens rustig te kunnen bekijken. Fijn weekend, Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat lief van je dat je telkens een buitenlandse blog in het zonnetje zet!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Livs Lyst is een prachtig blog, ik volg haar al een lange tijd. Je raakt daar niet uitgekeken...

    Fijn weekend, Margarita.
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Margarita;
    Telkens genieten hier!
    Dank voor je tip over de playlist! Het lukt tot de code, dan zeg je knippen, is dat niet kopieren? Ik ga verder zoals je aangeeft maar hij geeft alleen de code aan zonder dat ik hem aan kan klikken om af te spelen. Dan doe ik toch ergens iets fout?
    Ik weet zeker dat het gaat lukken!
    Dank voor je hulp! Lieve groet van Doortje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie sfeervolle blog heb jij...ik ga jouw ook volgen. Die spreuken.Ooo, die zijn zo waar. Ik verheug me op je berichtjes.
    Fijn weekend Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit zeg!! Ik ga zo gelijk even kijken!
    Fijn weekend!!
    Groetjes Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een pracht van een eenvoud... glazen pot, nootjes, papier en een touwtje... gewèldig!

    Fijn weekend en groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. j'aime cette simplicité.

    bon weekend

    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi gedaan! super zo met dat ouderwetse inpak papier.
    fijn weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very beautiful blogg! So much inspiration!
    Have a nice weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello, you look beautiful! and delicate textures and tones, beautiful post! Rose Marie greetings

    BeantwoordenVerwijderen