woensdag 13 oktober 2010

♥ Divas and Dreams ♥





Ja daar heb je haar weer met haar scrapbook en mood board enz.
ja ik kan er gewoon geen genoeg van krijgen .
maar goed dit vond ik dus en was weer helemaal in de wolkjes.
moest het dus weer even op mijn blogje zetten om er niet alleen van te genieten.
er stond een vraag onder deze foto's van christina.
ik ben benieuwd wat jullie hier op antwoorden

Do you have scrapbooks? What do you use your scrapbooks for? Inspiration, recipies, family photos or something else?
liefs Stipje♥

8 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtig uit...en nee, ik heb geen scrapbooks...dan krijg ik 't nog drukker hihi

    Liefs, Veronique x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wunderbar, wunderbar, und ich werde müde zu sagen, wie wunderbar es Ihr Blog und alles, was Sie tun. Ich liebe es!
    (Ich habe die Google-Übersetzer vergeben Sihaya eine Sünde oder etwas in diesem)
    Grüße aus Spanien
    Esmeralda(http://mijardindetelas.blogspot.com/)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dol op scrapbooks! Met name de mini scrapbooks vind ik echt geweldig leuk om te maken of cadeau te doen ❤ Ik gebruik scrapbooks voor van alles! Als inspiratie boekje, voor de kerst, als cadeau etc Ik ben nu bezig om een leuk scrapbookje voor onze baby te maken xD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het begint hier ook te kriebelen,
    maar tijd, tijd te kort !
    bedankt
    je inspireert weederom !
    hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, scrapalbums genoeg hier....het laatste jaar wat minder maar het blijft een leuke hobby.
    Groetjes, Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zal eens een kijkje gaan nemen op haar blog.
    Wat leuk ook dat hart, ik maak die ook van de malus appeltjes. Maar die zijn hier nog niet helemaal rood, dus even geduld :-)
    Liefs
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. You make the simplest things look beautiful!

    Suz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze blijven mooi die moodboards ♥ I heb wel "gescrapbooked"(is dit een bestaand woord??? lol) maar doe het nu even niet. TE veel te doen en te weinig tijd helaas :)

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen