woensdag 27 oktober 2010

Alices Looking Glass


12 opmerkingen:

  1. de mooiste foto's van het net die vind jij je hebt er een neus voor en zo leuk dat je die met ons wilt delen want ik kom ze niet tegen hoor dit moois I LOVE IT, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi weer gevonden dit. Ik heb net een kijkje genomen op haar blog. Zie er een kapstokje met vaasjes eraan hangen, met bloementjes erin. Wat een leuke idee, dit ga ik onthouden voor m'n nieuwe kapstok :-)
    Vraag me wel eens af waar jij die mooie blogs toch allemaal vind. Bedankt daarvoor!!
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je weer prachtige blogs gevonden,
    Liefs Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuke ideeen weer. Eigenlijk eenvoudig te maken, maar juist dat aparte maakt het zo ontzettend leuk.
    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi plaatjes. Ga meteen even kijken.
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldige blogs laat je me steeds ontdekken.
    Dank je wel.
    groetjes en een fijne dag,
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Waar vind jij al die prachtige blogs toch, zoo mooi!
    Alvast een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohohohoh wat een snoepjes weer, je post is echt zo SMULLEN!
    Fijne herfstdag, liefs van Cin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Hoi,

    Ik ben nog niet zo bekend in het blog land en heb vorige week mijn eerste creatieve award gekregen en mag hem door geven. Ik weet niet helemaal hoe het werkt maar volgens mij kan je hem bij mij ophalen.Je krijgt hem van mij omdat ik je heel erg creatief vind en ik heel veel ideetjes bij je op doe.Succes er mee.

    Groetjes colet

    BeantwoordenVerwijderen