donderdag 23 september 2010

♥~~Valdirose~~♥


9 opmerkingen:

  1. Such nice photos!! I am a big fan of whites for the house!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jee, jij hebt ook een gave hoor...om al dit mooist bij elkaar te zoeken, geweldig!
    Ik ga straks even daar kijken, eerst verder met een klusproject ;) ik heb alle tijd want zoonlief ligt ziek op de bank...dan ga ik altijd een beetje rommelen en tussendoor de zieke vertroetelen :)

    Doegg! Liefs, Veronique x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat heb jij een mooi foto's gevonden.
    Mooie tips voor mijn eigen huis.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige poedertintjes... en dan dat rekje met al die glazen, prachtig! Wat een schitterende foto's laat je zien!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great pics as always...Valdirose is a wonderful blog and Irene a special girl!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oja Irene heeft een geweldig blog !!! ik volg haar als een tijdje....leuk dat je dit voor haar doet....liefs Ria...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi, I have curiosity? which is their native language and what is your country? I comment in English because their language desifrar fails, I apologize. I love your blog and I follow his latest pictures are beautiful, white is visually inspiring and gives us peace, blessings, Rose marie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi!
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is zo prachtig!!!
    Bedankt voor de link, daar ben ik erg blij mee!
    Liefs Pam

    BeantwoordenVerwijderen