vrijdag 17 september 2010

Stipje is zo blij


vandaag de kindjes naar schooltje gebracht.
even een paar boodschapjes gedaan.
lekker naar huisje kopje koffie laptopje aan en even kijkje nemen hoe het er allemaal aan toe gaat in bloggerland.
heerlijk vind ik dat zo even tijd voor mezelf.
ik wat zag ik daar dan een berichtje bij Veronique van Een sneller kloppend hart ♥.
de uitslag van de give Away.
meteen een kijkje genomen en wat zag ik daar mijn oogjes werden spontaan groter een grote glimlach op mijn gezicht.
ik was de gelukkige winnares van deze super leuke give away.
ik ben er zo blij mee.
ik kom altijd heel graag op haar blog vind het heerlijk om daar lekker rond te kijken .
ik geniet er zo enorm van .
alles is ook helemaal mijn ding.
lieve Vero super bedank meis.
als ik de give away binnen heb maak ik er mooie foto's van voor op mijn blog zodat iedereen kan mee genieten.
een hele fijne vakantie liefs Margarita
en klik hier op haar naam dan kom je meteen op haar mooie blog Sneller kloppend Hart ♥

14 opmerkingen:

  1. De vez en cuando me paso para ver tus fotos y disfrutar de ellas. Todas preciosas. Hechas con muy buen gusto, elegantes, delicadas y exquisitas. Te felicito por tu trabajo.

    Un abrazo,

    Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. May I understand you won this give away? lovely cup!!!! if so, congrats!!!very nice!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat leuk dat je gewonnen hebt! Mijn hartelijke felicitaties!

    Een fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heerlijk ik zag het al!! gefeliciteerd meid!!
    fijn weekend
    lieve groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd meis !! leuk voor je !!! liefs Ria..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margarita,

    Wat leuk dat jij de giveaway van Vero hebt gewonnen. Van Harte Gefeliciteerd!!!

    Fijn weekend!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super joh het is een prachtige give away een heel fijn weekend. liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van harte gefeliciteerd met je mooie prijs, kan me voorstellen dat je heel blij bent :-)
    Lekker van genieten !!!
    lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je give-away, leuk!!

    Groetjes en fijn weeekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bofferd, gefeliciteerd, gezellig weekend.

    Groetjes van Carina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kwam even kijken waar de leuke give away terecht is gekomen en zie dat je er super blij mee bent. Veel plezier ermee.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen