vrijdag 24 september 2010

````♥ curlypops ♥````


17 opmerkingen:

  1. Unser Stipje, immer originell!!!
    Liebe Rosinengrüße

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful, such a colorful creation! Happy & Sweet all in one! oxoxo, Diane

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk.
    Ik denk ook om te maken.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de link. Wat een leuke site is dat.
    Groetjes, Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk leuk leuk nou weet ik gelijk wat ik met mijn stoffen restjes kan doen, liefs Irma en een heerlijk weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Thankyou so much for featuring my Spring Blooms!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke bloemen zeg.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat mooi!!
    Ik vind ze heeeeelllll inspirerend!!!!
    Weer iets nieuws.......zo leuk jou blog te volgen, echt genieten
    H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie bloemen, leuk idee. Fijn weekend Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi!

    Ik heb jouw blog ook meteen gechecked en wat een prachtige bloemen. Leuk leuk leuk, mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi, I have loved the flowers in fabric. Beautiful! The combination of colors and patterns is amazing, great job. To put them in a vase or arrangement! Rose Marie blessings

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een mooie kleuren heb je weer gevonden, ze zijn super leuk!
    Fijn weekend,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh how creative and cheerful these lovely little flower crafts are!!!

    Dawn... The Bohemian

    BeantwoordenVerwijderen