maandag 13 september 2010

♥ Babushka ♥


15 opmerkingen:

  1. OMG I want them :) Thanks for the link!

    Groetjes Merle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deliziose, bellissima idea.
    ciao Dany

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heej Margarita,

    dank je wel voor je ontzettende lieve reactie op mijn blog, klinkt gek mischien maar vind dat een hele eer want alles maar dan ook alles op jouw blog vind ik zo mooi net als deze post helemaal iets waar ik van uit mijn dak ga, je vind de mooiste dingen op het net en als ik de behoefte heb ( vaak dus hihi) om plaatjes te kijken hoef ik alleen maar jouw blog aan te klikken en ik ben helemaal van de wereld, liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your blog...beautiful =)
    Kisses,
    Vinni (São Paulo-Brasil)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve gezichtjes hebben ze toch altijd.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Margerita,

    Dit is toch ontzettend gaaf!
    Een lamp maken van je Babushka..echt zo ontzettend leuk..
    Ik ga geregeld naar Rusland, en ik heb deze Babushka's natuurlijk ook...maar op daar zo'n geweldig lampje van te maken..leuk!

    Liefs,
    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een kleurige babushka's!! Zelfs een lamp... ontzettend leuk!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, vind ze echt super! Leuk idee ook zo'n lamp!

    Groetjes,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige blog!!! En deze is helemaal super!! Groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Babushkaaaaa!!!! I love this!!!!
    Laura@RicevereconStile

    BeantwoordenVerwijderen