dinsdag 28 september 2010

Anastasie



`~~~~~beautiful blog~~~~~~

10 opmerkingen:

  1. Dat is een gezellig sfeertje op die foto van jou.Al die kleurtjes daar hou ik van.

    groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het ziet er erg gezellig uit al die kleurtjes, als ik dit zie snap ik niet waarom ik geen kleur heb.
    maar elke keer als ik iets probeer dan vind ik het niets.
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh dat ziet er weer geweldig uit! Ga gelijk even kijken... :)

    Fijne dag!

    Liefs, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat een goede tip, ben haar meteen gaan volgen; bedankt!

    Groetjes,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ga even bij haar kijken hoor
    fijne avond
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto met heerlijke kleurtjes.

    Ik vind stevig ook niet erg hoor maar de andere Tilda komt gewoon beter uit en kan mooier en beter zitten door haar lange benen.

    Heb je al bij de uitslag van mijn Give away gekeken. Je hebt een slakje gewonnen.

    Groetjes en een fijne dag Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's weer. Een heerlijk romatisch sfeertje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. absolutely beautiful!
    LOVE those flowers

    BeantwoordenVerwijderen