donderdag 15 juli 2010

♥ animalicious ♥ diary ♥



















Zijn ze niet prachtig deze mooie foto's van animaliciousdiary
Ik wil meteen in deze post iedereen een hele fijne en mooie vakantie toe wensen.
een vakantie waar we van elkaar de mooie omgeving of misschien wel heerlijk achter in de tuin mogen genieten van het mooie weer.
een moment waar we allemaal toch wel het hele jaar naar uit kijken .
ik vind het heerlijk lekker samen met mijn gezin genieten van elkaar .
even geen klok of wekkertje die de dag voor ons bepaalt
dus lieve blog dinnetjes hele fijne en mooie dagen.
liefs en knuffels Margarita

30 opmerkingen:

  1. Dat zijn inderdaad mooie foto's!

    Ik wens jou en je gezin een hele fijne vakantie...lekker genieten en een tijd waarin niets hoeft en alles mag! Heel veel plezier!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. j`adore la couleur rose de toutes les nuances. salutations, ewa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij op moment ook geen klok...dat is inderdaad lekker.
    Wens jouw ook een fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Om op te eten die zoete fotootjes! Mooi!
    Jij ook een hele fijne vakantie samen met je gezinnetje! Geniet ervan!
    Groetjes uit een druilerig Melbourne (nog even en ik zit ook in het (hopelijk) zonnetje in NL voor een paar weekjes!)
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk al dat roze!! Daar word ik gewoon blij van :-)
    Helaas is dat nou net een kleur die hier in huis door de rest van de gezinsleden niet gewaardeerd wordt, dus komt het er ook niet in ben ik bang *zucht*
    Misschien moet ik gewoon langzaamaan beginnen met iedere week een klein stukje roze binnensmokkelen hihihi.
    Jij ook een hele fijne vakantie... geniet maar lekker!
    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's!! Ik ga zo gelijk kijken!
    Over de meerjarige lathyrus, die heb ik dus van mijn zus gekregen...ikzelf heb 't hier geprobeerd maar er staan nu plantjes van 5 cm hoog terwijl hij bij mijn zus al bijna 2 meter hoog is, hier klopt dus iets niet.
    Je kan ze wel opkweken uit de erwtjes die in de peulen zitten als de bloemen zijn uitgebloeid, zal ik vragen of mijn zus die peulen wil bewaren? Dan stuur ik ze wel op over een paar maanden ;-)

    Mijn eenjarige doet 't btw prima hier...geweldig die geurende bloemetjes!
    Wat mooi dat de Lathyrus van je overleden schoonvader het zo goed doet...heel speciaal.

    Veel liefs, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hej Stipje, beautiful Pictures again!
    Have a nice day!
    Rosine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij ook een hele fijne vakantie toegewenst, samen met jouw gezin.
    Geniet ervan.
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk al dat roze,......geniet van deze mooie zomer !! liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne vakantie!
    geniet van elkaar en rust lekker uit!
    groetjes fenny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mmmmmmmmmm heerlijk rose cakeje ! .... geniet maar van je heerlijke vakantie en geen klokje wat zegt...Het is tijd voor.....
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful pictures again!

    And Have a great holiday !
    anu

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie zoete post, hele fijne vakantie wens ik jouw en je gezin. groetjes Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijke plaatjes! En jij ook een fijne vakantie Margarita, genietze!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Om in te happen, een hele fijne vakantie, groetjes Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Je blijft me verbazen met je prachtige, geweldige, originele posts, Margerita!

    Een hele mooie zomer, ook voor jou. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi Stipje
    Ik weet wel dat je niet zo heet maar ik vind het gewoon echt zo een leuke naam dus ik blijf je zo noemen (als je het niet erg vindt)
    Ik heb vorig jaar ergens een mooie rose kleurige slinger gezien gemaakt van papieren cupcake vormpjes.Ik had de foto opgeslagen maar ja hij is onvindbaar,volgens mij had ik link via jou blog ,het past echt bij jou mooie links dus daarom dien ik het hoor;-))
    Heb jij enig idee ?hoop van je te horen ,heb dus nu mooie vormpjes maar ben het voorbeeld kwijt.
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Those are super delightful and sweet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Proficiat voor het werk en de blog
    Smaakvol
    Ik nodig u uit om mijn blog te bezoeken
    Hugs uit Brazilië
    Fernanda Felix

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik hoop dat je lekker geniet van je vakantie en binnenkort weer gezellig gaat bloggen :) Ik vind het leuk om je blog te lezen en daarom heb ik twee blog awards gegeven :) Verdere info op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi!

    I dedicated you with 2 awards!

    xxx Evy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. WauW for en flot blog :o) Klem Betina sommerhusstil.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heeeel mooi al dat zacht rose! Fijne vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtige foto's. Ik ben je gaan volgen! Fijne vakantie Gr. juliette

    BeantwoordenVerwijderen