donderdag 24 juni 2010

Paris hotel boutique


Paris hotel boutique

24 opmerkingen:

  1. Hej I love this image"I have seen it on flickr already!Hughs Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga mee naar Parijs...maar mag de koffer ook in een andere kleur hi hi...ik ben niet zo van roze!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een snoezig koffertje!! Lekker zoetig, ècht een snoepie!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een roze koffer!!!!!!...wauwwww...........liefs Ria....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een superfoto!!! oja en sorry voor mijn (a-sociale) late reactie....het Californiaservies verkoop ik niet in de vitrine ( kan er echt geen afstand van doen)...alleen wat in de posts staat :-) als ik ooit iets weg doe laat ik 't jou als eerste weten ok!?

    x Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aaaaah, zo'n schatje gooi je niet zomaar op de bagageband!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margarita,

    Leuk dat je er weer bent! Veel plezier in Parijs!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtige koffer! helemaal super!!
    Fijn weekend.
    Groetjes van Geartsje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Margarita,
    i looove ♥Stipje♥!
    elena from spain

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love it!!!! So much inspiration her!

    Big hug :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love yore blog, lots of nice pictures.
    //Camilla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is gewoon een prachtige koffer! Alleen al voor de koffer zou je op reis gaan!
    Prettige vakantie!
    xx
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kleurencombinatie. En Parijs is altijd leuk.
    Ik hoop dus dat je mooie foto's meebrengt. Dan kunnen we meegenieten. Dag, lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zomaar een 'Hallo', voor jou

    Geniet je lekker van 't weer? Ik wens je in iedergeval een fijne vakantie en een heerlijke zomer toe,

    Liefs, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen