woensdag 12 mei 2010

Sweet berry me


39 opmerkingen:

  1. Wunderschöne Bilder !!!!
    * * *
    Liebe Grüße monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margerita, prachtige foto's. Wat een mooi hart van bloesem en dan het roze kopje met het hartje, ik heb weer genoten van je HARTverwarmende post.
    Fijne dagen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind vooral die witte bloemetjes op die zacht blauwe achtergrond heel erg mooi!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. It's always really wonderful here!!!! I love that heart!!!
    Have a nice day

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik sluit me bij BO Butiek aan. Prachtige hartjes!! Mooie foto´s

    Groetjes
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hello my Dear,
    your Photos are so wunderfull, directly from my eyes to my heart.
    Greetings from me to you
    Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige plaatjes heb je weer gevonden, super!

    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Yvonne zegt,
    Wat een leuke blog heb jij , leuke kleuren, mooie foto's en spreuken/gezegdes, die kloppen als een bus.Wat ik graag van je zou willen weten waar die roze bekers met hartje erop vandaan komen, heb ze weleens gezien in wit maar in roze, ik vindt ze geweldig.
    Groetjes van Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie foto's en als fan van hartjes en bloemen ben je bij mij met zo'n post altijd aan het goede adres!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. weer genoten van je moois.Met name die rose mok met bloemen.
    Kom graag bij je kijken.

    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die mooie roze beker....met ranonkels ........leuk leuk !!

    Lieve groetjes gezellige avond Ria......

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattig hart van bloezem!!!
    Heel teer en fijntjes!
    Prachtig op de foto gezet.
    Ik ga nog even genieten hoor!!
    Ik wens je hele fijne dagen
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik word zo vrolijk van je blog, wat een warmte.
    Wens je hele fijne dagen,
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. betse ...... want een naam heb je niet.
    het doet me telkens weer verbazen dat jij er zo vreselijk mee zit dat ik andere blog's deel met andere.ik vind het heerlijk om te zoeken naar nieuwe en leuke dingen en dat wil ik niet voor mezelf houden maar ook graag delen met andere wat is daar nu mis aan???
    je hebt al een paar keer komentaar op mijn blog gegeven .prima natuurlijk want ik hoef natuurlijk niet aleenmaar lof en lieve en leuke reacties.
    wel wil ook even dit kwijt ,ik kan niet op jou blog komen dus ook wel een beetje jammer dat tegen mij zegt dat ik weinig of niets over mezelf vertel.
    daar gaat het tenslotte ook niet om.
    mijn blog is mijn ding en als een ander het leuk vind om langs te komen super leuk iedereen is an ook van harte welkom .
    en als je het hier niets vind blijf dan gewoon lekker weg zou ik zeggen ik kom tenslotte ook niet op iemans blog waar ik het helemaal niks vind.
    dus beste....... ik houd van positieve mensen mooie muziek ik houd van mijn kindjes mijn gezin van mooie kleuren van heerlijke geuren ik houd van mooie mensen om mij heen van bloemen van planten van alles in de natuur .ik houd van vogel geluiden het gespin van de poes van kinderen die spelen en lachen.ik houd van een goed glas wijn van lekker eten en heerlijk koken .gezellig met zn alle aan tafel .ik hou van met een dekentje op de bank met mijn lievelings bladen en een heerlijk kopje thee.
    ik hou van kook programma's op de tv.
    ik hou van bloggen en heerlijk bij andere binnen kijken dat vind ik allemaal heerlijk maar wel wil ik altijd alles delen en doe het graag met de mensen waar ik om geef.en ook hier in blogger land heb ik een heel veel aantal blog dinnetjes waar ik graag kom en een lief of leuk berichtje wil achter laten omdat ik hun blog waardeer en heerlijk vind om langs te komen.en gelukkig is dat ook andersom.
    dus als jij daar moeite mee hebt en het niet fijn vind om hier te komen .wat geheel vrijwillig is. kan ik maar 1 ding zeggen.
    kom hier dan gewoon niet.
    een hele fijne en mooie dag toegewenst Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. en zo is het lieve Margarita, dank je wel voor al het moois dat je ons laat zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Margarita, dat heb jij heel netjes verwoord ! Ik blijf je blog met veel plezier volgen ! En vind het juist leuk om door jou op andere blogs te kunnen snuffelen en van hun mooies te genieten !. Fijne dag vandaag ! Groetje Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Margarita,

    Ik kom met heel veel plezier op je blog kijken en lezen, en dat blijf ik doen, zo kom ik ook weer op andere mooie blogs!
    Trek je nix aan van ..... want die durft zijn/haar naam niet eens te noemen!
    En idd, je hoeft hier niet te komen!!
    Dus ik zeg.....Ga zo door!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Stipje !
    Nou ik heb het verhaal gelezen ook van je anonieme klager.

    Belachelijk gewoon van zo'n ? iemand.
    Bloggen doe je toch voor de lol.

    Ook ik zal wel eens een plaatje onbedoeld van iemand pikken.
    Doe dat niet met opzet, maar zie er ook het kwaad niet in( tenzij het een commercieel plaatje is).
    Nou van mij mogen ze plaatjes en foto's pikken. hahaha ik zie het als een eer.. teken dat ze mooi zijn.

    Nou meid zou zeggen ga gewoon lekker je gang en stoor je niet aan een anonieme klager ????

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo is het maar net, ik ben je heel erg dankbaar dat je al deze mooie foto's met ons wilt delen. Ik kom graag bij je langs!

    Ga zo door!

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. YES goed commentaar hoor Stipje ♥ Je hebt een leuke blog die IK graag lees. IK zeg ook altijd: vind je mn blog leuk kom langs. Vind je het niks...blijf dan maar weg, je HOEFT niet te lezen. En weet je DIT is JOUW blog, je kunt erop plaatsten wat JIJ mooi vind. DOORGAAN hoor ♥♥ Ook ik zal echt wel eens foto's van iemand anders hebben geplaatst, ja dat gebeurd. En iemand zal misschien ook wel eens iets van mij hebben geplaatst (weet ik niet eens) maar wat geeft het...jij zet toch de link erbij. NIKS van aantrekken hoor. Je bent STIP op nr. een.

    Liefs van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Stipje,

    Wat een ongelofelijk laf type om dit soort commentaar anoniem achter te laten. Heel flink.

    Maar een hele mooie reaktie van jouw kant.
    Ik zou zeggen ga zo door want ik vind het wel leuk om bij je langs te komen.

    liefs wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Huh? Ik snap zo'n persoon niet die zoveel commentaar heeft op een blogger. Als ik een blog bezoek wat mij niet zo trekt of aanstaat, klik ik gewoon weg. Blijkbaar ben je toch zo interessant voor 'anoniempje' om er op te reageren (méér dan 1x ook nog haha). Dat zegt dus al genoeg ;)
    Welkom op mijn blog trouwens! Ik zag dat je mijn nieuwste volger bent! :D
    Ik ga nu hier ook ff verder rondneuzen... wat ik tot nu toe gezien heb ziet er al mooi uit!
    Groetjes Soraya

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik kijk ook altijd graag even op je blog.
    Laat eigenlijk nooit een berichtje achter ben een stille genieter.
    Ga zo door ik blijf je bezoeken en genieten van mooie foto's.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat flauw van iemand om zo te reageren, en nog wel anoniem. Dan kun je iemand nog niet eens rechtstreeks aanpreken.
    Heel dapper van je om zo te reageren en weet dat er genoeg mensen achter je staan.
    Volg je niet maar kwam via via bij jouw post uit. En als de makers van de foto's het goed vinden dat je ze gebruikt, is dat prima toch!
    Groeten, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Stip...

    Oei, zonde om aan zo'n negatief persoon woorden vuil te maken, daar geniet hij of zij alleen maar van.
    Het zegt al genoeg over de persoon, het is heel sneu dat diegene anoniem vervelende reacties plaatst.
    Laf!
    Wat mijn mening over je blog betreft: Ik geniet van alle meekijk-momentjes!
    Gewoon lekker mee doorgaan zolang jij het leuk vind!

    Fijn weekend en een dikke knuffel,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Tjonge ik ben er gewoon een beetje stil van. Wat erg dat iemand zulk gemeen commentaar geeft, en dan ook nog eens anoniem.
    Margarita ga gewoon door zoals je altijd al doet. Ik geniet van de foto's en blogs die jij ons elke keer weer laat zien.
    Lieve groet van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Dit is volgens mij een gemeen addertje onder het gras , die ook al wil je het niet je een hoop narigheid kan bezorgen .
    Heel vervelend zulk een anoniem commentaar .
    Misschien wat jaloers op je leuke blog .
    liefs ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Commentaar met minstens 5 taalfouten en zonder punten en met een gebrek aan kennis van het Bloggen (lees online dagboek)want ik weet niet hoor maar volgens mij blogt iedereen op zijn manier, en vult het met dingen die hij/zij leuk vind.

    Beste ... Dit is niet jouw, met een w, blog(les lagere school: voornaamwoord 2e pers. enkelvoud, met een w). Maar Margarita's blog waarop Margarita ALLES mag zetten wat zij leuk vind, en als jij beste ... je eraan stoort, ga lekker wat anders doen. En wat laf dat we niet kunnen zien wie jij bent!. Het werkt op mijn lachspieren zo'n dom individu!

    Lieve groetjes voor Margarita met haar leuke blog!
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Lieve Margarita,

    Even een berichtje, ben al een tijd niet aan het bloggen omdat ik over anderhalve week ga trouwen.
    Wat ik je even wilde laten weten is dat ik jouw blog super vind, blijf vooral doen wat je doet. Jammer dat er zo kinderachtig en onvriendelijk gereageerd wordt.
    Trek je er niets van aan, zonde van de energie!

    Geniet van het lekker lange Pinksterweekend!

    Hartelijke groet,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. lieve Stipje,wat hebben mensen soms toch een commentaar,niets van aantrekken,dat is het beste. ik kom voor het eerst hier,en vind het gezellig hoor.

    groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Dear Margarita,
    Just found your beautiful blog and realised that you have had posted some of my photos, what a surprise!!!!
    Thank you for posting them and to all who left comments about my pictures :D

    BeantwoordenVerwijderen