zaterdag 22 mei 2010

Loods 5


20 opmerkingen:

  1. Wauw !... Prachtig zo al die kopjes in 1 kleur bij elkaar ! Fijne pinksterdaagjes groetje Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is je weer gelukt, wil spontaan blauw als lievelingskleur!

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, loods 5, gelukkig op steenworp afstand. Deze foto is geweldig! Fijne dagen. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo gaaf daar ben ik eens geweest helemaal te gek daar,

    een heerlijke zonnige en gezellige Pinkster weekend lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hollandser kan het niet zou ik zeggen.
    Met al die blauwe kleuren.
    Fijn weekend.

    Groeten Herma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn weekend !! enjoy..........!! hugs..........

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Krijg ik zeker wel een plekje in je volgende post ???

    Bedankt voor je compliment !!

    Je bent een lieverd !!

    Trouwens mooi je pagina zo !! nu zie ik pas hoeveel volgers je hebt !! wauww !! toppie !!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helaas een eindje uit de buurt en aangezien ik nogal een luie shopper ben wacht ik op de wegshop :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Blauw ik hou van jou... (nou ja hahah dat floept er zo uit en ik laat het lekker staan(....Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wil ik ook nog wel eens heen, maar het zit niet in de buurt! Leuk adresje lijkt me dat!

    Fijn weekend nog! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wow! I love blue and white china. Nice pic! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog nooit geweest loods 5, helaas nooit tijd voor als we in NL zijn maar wel veel over gehoord, gelezen en gezien.
    Prachtig!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie genietblog met prachtige links naar mooie dingen!!!!!

    fijne dag nog
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Margarita, wat een prachtige foto. Hier hou ik nou van. Allemaal verschillend serviesgoed, wat ook weer heel mooi op elkaar afgestemd is.
    Een heerlijke winkel Loods5.
    Fijne dag nog.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous china. Your blog is overflowing with pretty pictures! Love it.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hello,
    Lovely and beautiful collection,nice place.
    I follow you and invite you to follow me.
    kisses from Brasil,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik wordt helemaal vrolijk van al die mooie foto's en teksten. Ga je vanaf nu volgen.

    warme groet,

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk al die verschillende patronen op de kopjes en schotels!! En nog allemaal van een ander soort blauw ook. Dat iemand dat verzinnen kan, en dat het dan perfect bij elkaar past, hè!! Ik verbaas me geregeld!! Ik vind het prachtig!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen