dinsdag 11 mei 2010

liljor och tulpaner



9 opmerkingen:

  1. wat een leuk idee, simpel maar feestelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thats a nice idea.
    Have a nice day!
    Rosine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margarita, ik had je al even gemist.
    Je verrast ons weer met een prachtige foto, lijkt wel een soort dromenvanger.
    Ik wens je een hele fijne dag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige site weer,
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh !!! I realle enjoy this blog, it´s fantastic !
    I think you can enjoy me too.
    We talk !!
    Congrats for your work.
    From Spain !!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit vindt ik super, heb je dit zelf gemaakt??
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke en lieve foto's op je blog.
    Is dit een dromenvanger,en heb je hem zelf gemaakt?Heel mooi ook zo helemaal wit.
    Fine avond,groetjes van Eleonore.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee voor mijn tuinfeest eind van de maand! (moet alleen het weer nog radicaal veranderen *zucht* ) Goed gevonden weer.

    BeantwoordenVerwijderen