donderdag 13 mei 2010

dit wou ik even kwijt



deze prachtige foto is dan wel niet van mezelf maar ik vind hem geweldig en wil ook deze weer delen met jullie klik op de tekst dan kom je op haar prachtige Flickr site.

Wat ik eigenlijk graag ook even met jullie wil delen is het volgende.
als je het wil weten kun je even hier een kijkje nemen.
ik heb een reactie geplaatst op iemand die al een aantal keer het volgen commentaar gaf op mijn blog klik even op blog zodat je het kunt lezen.

voor iedereen een hele fijne en mooie hemelvaart
liefs Margarita

23 opmerkingen:

  1. Hallo,

    Ik kwam zomaar voorbij, tijdens het surfen door blogland.
    Wat een prachtige blog om te zien!
    Echt een inspiratie, al die mooie foto's en kleuren.
    Ik snap het helemaal, dat je daar zo van genieten kan. Heerlijk toch!
    Dankjewel voor het delen ervan!

    Ik kom zeker weer langs!!!

    Ook een fijne hemelvaartsdag gewenst!
    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat erg dit !!! Magarita!!! je hebt een mooi antwoord gegeven hoor!! weet je wie het is?? kun je er niet achter komen??


    Erg hoor!! wij willen dit toch niet in blogland?? reageer dan niet !! bah ik vind het walgelijk.............je hebt een superr leuke blog !! je hebt niet voor niks zoveel volgers.............alhoewel ik het niet kan lezen hoeveel ?? hahahahhahah!! en laat je niet van de wijs brengen door zulke berichten.........jij blog is leuk op de manier hoe jij het doet !!

    Je bent een topper!! ( alhoewel ik het wel jammer vind dat je mij nog steeds niet volgt !!) Hhahahahhahhahhahah !! hihihihihi!!!

    Hele fijne gezellige dag meid ! knuffel van Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dank je wel lieve Ria .
    nee klopt wel dat ik het gewoon moet laten maar na een aantal van deze berichtjes van deze mvr moest ik dit gewoon even kwijt.
    ik ga meteen even naar jou blog want ik snap er niets van ik jou niet volgen ??
    een hele fijne hemelvaart Ria en dank je wel voor je lieve berichtje
    Margarita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo lieve Margarita, hier word ik vrolijk van, wat weer een prachtige afbeelding deel je met ons en zet je degene die dit moois gemaakt heeft weer heerlijk in het zonnetje.

    Waar ik niet vrolijk van word is niet zozeer het negatieve commentaar wat iemand geeft, dat is ieders goed recht, maar wel het feit dat iemand dit anoniem doet. Wees dan ook een held en doe dit niet stiekem, maar met naam en toenaam.

    Margarita laat het plezier wat jij hier met deze prachtige blog heb en die wij hier beleven er niet door verpesten.

    Ik wens je fijne dagen.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent een schat !!!

    Kus Ria.............

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen, dit is toch te gek voor woorden..
    Laten mensen hun frustratie ergens anders droppen..
    Ik gebruik ook wel tekst en foto's van anderen, maar nog altijd beter goed gejat dan slecht gemaakt....
    Ga gewoon door met wat je doet.
    Groet Cobi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Margarita, het is altijd een feestje bij jou op je blog! Zó ontzettend jammer dat er "anonieme" personen zijn om hun gerieven op deze manier te plaatsen. Zeg altijd maar dat het al betuigd hoe ze zijn als persoon, bijzonder droevig! Ik ben blij dat ik jouw blog heb gevonden, inspirerend, gedeelde moois, supermooi en vooral strelend voor het oog. Blijf vooral enthousiast doorgaan op je zoektocht naar al deze schatten die wij mogen aanschouwen, HEERLIJK! Warme hartengroet van Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben bij dat je jezelf niet op je kop laat zitten en ons werderom van een prachtige foto laat genieten. Dank je wel!

    Groeten,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Knap Margarita dat jij nog zo vriendelijk blijft, dat zou ik zo NIET gekund hebben....helaas zijn er gewoon mensen die anderen óf niets gunnen of graag hun eigen mening op een negatieve manier aan een ander op willen dringen, vaak zijn dit mensen die zelf niet lekker in hun vel zitten en zichzelf niet realiseren dat anderen 'anders' zijn...
    Zonde dat ze zelf geen blog heeft, dan kon je in ieder geval nog zien van welk 'creatief' persoon dit komt, maar daar is hij/zij te laf voor om dan te laten zien hoe het wél zou moeten (?)
    Ik snap heel goed dat je hier mee zit maar probeer het van je af te zetten, je reactie hierop zegt al hoe je in elkaar steekt, je bent hartstikke lief en je van geen kwaad bewust...
    dat kan mnr/mvr...(puntjepuntje) niet zeggen waarschijnlijk, nou wat een gemis ;)
    Ook al deel jij plaatjes van anderen met anderen, daar is niks mis mee, dit is wat JIJ leuk vindt om te doen...en dat is niet verboden! Je bent btw niet de enige die dit doet hoor...er zijn er meer dit dit heel erg leuk vinden!
    Helaas zijn er mensen die daar anders over denken, gewoon lekker laten...zo gaat dat nu eenmaal in deze soms irritante kwetsende mensenwereld...
    Kop op...er zijn er genoeg die met je meeleven en jouw blog wél waarderen...daar gaat het om!

    Fijne Hemelvaartsdag...en veel groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben met stomheid geslagen.
    Hoe haalt mevrouw anoniem het in haar hoofd
    zulke beledigingen naar je kop te slingeren.
    Ik beschouw jouw blog als de ideale richtingsaanwijzer.
    Jij wijst een weg
    die bezoekers vrijblijvend wel dan niet kunnen volgen.
    9 van de 10 keren komen wij op een betoverend mooi blogje terecht.
    Allemaal zoeken we toch een mix om leuke dingen over onszelf te vertellen
    en anderen te prijzen voor het moois dat ze tonen.
    Zou het geen grap zijn,
    of misschien benijdt ze gewoon jouw oog voor schoonheid.
    Daarom, van mij een hele dikke proficiat,
    en laat je talent en je mooie persoonlijkheid hierdoor niet bedoezelen !
    many hugs
    Miss Baptista

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Eigenlijk zou je hier helemaal geen aandacht aan moeten besteden, maar dat is makkelijk gezegd...!

    Iedereen mag natuurlijk een mening hebben, maar anoniem is niet fair...kom dan open voor je mening uit! Verder is ieders bezoek vrijwillig en als degene zich hier aan bepaalde zaken stoort, zou hij/zij haar energie beter aan andere zaken kunnen besteden en hier weg kunnen blijven!

    Ga gewoon lekker door met je blog...het is jouw plekje op internet en alleen jij bepaalt de inhoud...waar veel anderen heerlijk van genieten!!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou meis, wat een toestand!
    Je hebt je prima verwoordt, en erg netjes ook.
    Je hebt een leuk blog, met heerlijke foto's, ga zo door!!
    En anoniem: get a life! Ga iets doen waar je een blij mens van wordt.
    Lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi lieve Margarita,
    ik wilde je ook even laten weten dat je een geweldige blog hebt waar ik altijd erg graag op bezoek kom. Door jou heb ik er al heel wat mooie blogs bij op mijn favorieten lijstje en ik vind het geweldig dat je dit voor ons doet. Ga zo door zou ik zeggen en laat je niet kisten meid door één iemand die waarschijnlijk niet zo creatief is anders liet ze dit wel zien, toch.
    Fijne hemelvaartsdag, groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Margarita,

    Je hebt een prachtige blog en geeft er veel mensen vreugde mee.
    Jammer dat er dan iemand tussen zit die daar anders over denkt en het nodig vind het te melden.
    Het doet je zeer en dat is nergens voor nodig.
    Je hebt een heel mooi antwoordt gegeven, knap om het netjes te verwoorden zo.
    Ik blijf heerlijk genieten van je blog en al het moois dat er iedere keer weer voorbij komt.
    Fijne hemelvaartsdag!!!

    Groetjes Arjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Stip......juist met jouw blog ben ik zo blij.....je vindt altijd de leukste tips, ideeën en inspiratie waar ik en velen zo van genieten......
    Niet iedereen dus, maar dat is altijd zo, maar kijk gewoon naar degene die er WEL van genieten en dat zijn er velen........
    Dus ga heerlijk zo door meid, je maakt velen heel gelukkig en je kleurt de wereld een beetje liever......
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tssss. Wel lekker doorgaan hoor, ik vind het heerlijk dat jij al het speurwerk naar inspirerende blogs blijft doen voor mij ;o)
    Knuffel!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lieve reacties van iedereen en ik ben het helemaal met hen eens. Laat je niet ontmoedigen hoor. Blijf jezelf!!!
    Liefs van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lieve Stipje, ik snapte toen ik op de link klikte eerst niet wat er nou was (was even achter met de berichtjes) maar toen ik door de reacties liep en de reactie van .... las.... werd ik er naar van.... Laat staan als zo'n bericht voor jouw persoonlijk bedoeld is....

    Ik wil je even héél duidelijk zeggen, dat ik (en meer mensen met mij):

    1. heel erg geniet van al je berichtjes
    2. van die prachtige foto's
    3. met de linkjes erbij waar we nog meer kunnen vinden
    4. ik het zelf niet kan vinden en jij wel!!
    5. je een grote inspiratiebron ben
    6. als ik sombertjes ben, ik vrolijk wordt van alle kleurtjes
    7. je me door de materialen/vormen/kleuren er kwartjes vallen bij het ontwerpen
    8. je altijd hele lieve en leuke reacties geeft
    9. je me aanspoort om mijn huis aan te pakken en ik geniet daar zó van als het nog lukt ook!
    10. ik je gewoon een ontzettend mooi blog vind hebben!

    Dank je wel! En blijf lekker zo door gaan, want jij hebt een neus voor mooie dingen!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. hoi Stipje
    ach probeer je er niets van aan te trekken het is de jaloesie bij die mevrouw ,ze kan het niet aan dat je zo een ontzettend mooie blog hebt.
    Je vraagt het altijd of je iets mag gebruiken en je zet altijd de link erbij ,dit weet ik uit ervaring want je hebt mijn ook gevraagt of je mijn hart op je blog mocht zetten .
    Was er helmaal trots op dat je mijn hart mooi genoeg vond om dat te doen .
    Misschien wil dei mevrouw ook wel dat je iets van haar plaatst?
    Maar ja dat gaat moeilijk als je niet op haar blog komt,
    Hoe dan ook ik geniet altijd van en ik heb het je al vaker gezegt Ik ben juist erg blij dat jij het voor ons opzoekt .Hoeven wij het niet te doen .
    Nogmaals bedankt dat jij voor ons de mooie blogs opzoekt
    ga vooral zo door ,groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Stipje,

    Ik heb het even gelezen!! Ik vind het laf dat ze(ik neem aan dat het een ze is) het anoniem doet. Als je een reactie plaats zet er dan ook je naam bij!! Anders zeg niks!!

    Knap gedaan jou antwoord. Ik weet niet of ik zo netjes gereageerd zou hebben.

    Ook ik heb wel eens gedacht...ze(jij)laat zoveel leuke dingen zien, maar nooit iets van jezelf!Maar ja dat is nu eenmaal zo,niet iedereen is creatief met z'n handen.En dat hoeft ook niet. Het creatieve in jou laat je op deze manier zien. In de aankleding en de manier warop je het brengt! Ook zeg je er altijd bij dat het niet van jezelf is!!!

    Dat moet kunnen vind ik, en idd ik ben het met de andere dames eens, het zal wel jaloezie zijn!! Zielig voor haar!

    Maar ik zou zeggen...GA ZO DOOR!!
    Je ziet aan de reactie's dat veel mensen het waarderen en leuk vinden.

    Groetjes en een fijne week,Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Yes each day is truly a gift!

    Love all your posts and just added you to my blog roll. x

    x Charlotta

    BeantwoordenVerwijderen