woensdag 21 april 2010

zo mooi



16 opmerkingen:

  1. wauw! zo wil ik ook wel een terrassje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Whoooh. Het zal je tuin maar zijn. Echt prachtig!!!
    Groetjes Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is inderdaad erg mooi, hier wil ik ook wel even zitten...
    Fijne dag
    Lieve groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Idd heel erg mooi. Kopje thee erbij en even weg dromen....Groetje Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. DAT terras wil IK hebben...NU!!! haha Mooi hoor en zo heerlijk romantisch ♥♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heej Margarita,

    mooi hoor daar kan ik helemaal bij wegzwijmelen, die gouden regen ohhhh wat een plaatje,

    lieve groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh dat is zekers mooi,nou ik vind het prachtig,haha zou mijzelf er helemaal thuis voelen,fijne dag nog,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zie dat er nog een stoelje vrij is !
    Wat schaft de pot zoal ?

    hugs
    Miss Baptista

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, die blauwe regen is geweldig zeg! Daar droom ik van, zo'n terras in de tuin!

    Liefs, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hello,
    You have so many fantastics pictures here!! Wow, what a beautiful terrace!
    Have a nice week for you!
    Marge

    BeantwoordenVerwijderen
  11. daar wil ik ook wel verpozen, wat gezellig

    http://blog.seniorennet.be/fotorantje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik droom weg bij die prachtige foto's.
    Ik zie me al zitten met mijn bakkie koffie, vers gezet, mijn nieuwste Flow...
    Inspiratie op doen....
    zucht....

    Wil je niet meer van die mooie foto's plaatsen, ik voel me zo zielig als ik naar buiten kijk.....
    (geintje, heerlijke plaatjes waar ik elke keer bij weg kan dromen)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen