maandag 26 april 2010

♥ A Creative Mint ♥


25 opmerkingen:

  1. wat een leuke foto's daar kun je wel kaarten van maken. Groeten Emmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good Morning,
    Thank you ,you are my follower in my Blog.
    You have wonderful Picture i your Blog. I like this Stil.

    Be Blessed Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Stipje, this are the right treasures which you have there. Wonderfully, pink buttons and also the thread.
    Have a nice day
    Rosine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig al die zoete kleurtjes.
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog meer mooie foto's :)
    Bedankt voor de reactie op mijn blog.
    Mijn ouders zijn uit Nederland, maar ik ben in Noorwegen geboren en heb hier altijd gewoont...
    Ik gaa jij ook volgen ;)
    Leuk om Nederlands te zien, dan kan ik het een beetje bijhouden :)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's! Het ziet er lekker zomers uit!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lindo,lindo!Maravilhoso.Macht weiter so.Bussi.Luciene.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful colours! I LOVE pastel shades.
    Ciao paola

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's en mooie kleurencombinaties!! Met al die spulletjes kun je héél lang creatief bezig zijn!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's!!
    Ik heb even een kijkje genomen op haar blog, tjee daar zijn nog meer mooie foto's te bewonderen.
    Dank je voor je TIP!
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hei :-)

    Beautiful pictures :-)

    Have a nice week :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo!
    Ik zag dat je mijn blog volgt en zodoende kwam ik op jouw blog terecht.. maar wat een supermooie foto's! En ook helemaal in de kleuren en stijl die ik leuk vind. Ik zal je blog zeker in de gaten houden!

    groetjes,
    Margriet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhh, wat mooi..... fijne avond nog. Groetjes Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie vrolijke foto's!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi blog he? Leuk! Vooral de kleuren en details!..

    Groetjes,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldige foto's. In mijn favoriete kleur!
    veel liefs,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige foto 's weer
    liefs Christien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie kleurtjes.
    Heerlijk al die knoopjes draadjes bloemen kantjes plaatjes enz.
    Geeft een rijk gevoel toch.
    Groetjes Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een vrolijke lentekleurtjes, zo snoeperig. Leuk al die verschillende materialen zo bij elkaar, het past zo mooi bij elkaar.

    En dan die roosjes op het eind!! Plaatje!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. your blog is beautiful! I just have to look at the beautiful pictures to be inspired! Thank you!

    BeantwoordenVerwijderen