vrijdag 16 april 2010

City of Blackbirds


24 opmerkingen:

  1. What a beautiful pictures!
    I love cups.
    I bring a souvenir from the trip to the espresso cups.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo, wat een snoezige kopjes en schoteltjes, met bijpassende taartbordjes. Die kralen ketting is ook al zo mooi van kleur en glans. Een beetje zoals bij parels.... Naar dit soort foto's kan ik uren kijken en dan hoop ik dat ik in mijn huis ook een keer zo'n pláátje tref, dat ik er uren naar kan kijken..... zal wel raar zijn voor mijn omgeving als ik zo stil zit, hahahaha!

    Ik vind het weer prachtig! Ik vind het zo fijn dat je wel lekker vaak wat moois laat zien!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Wat ontzettend mooi zeg!
    Zwijmel......

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie foto's!!!!
    Ik wens je een fijn weekend, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is such a beautiful picture! Your cups are so gorgeous.

    Best wishes for a beautiful weekend,
    Natasha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. It's nice to see your blog everytime!
    Best wishes from
    Rosine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Doe maar chique hoor!!
    fijne weekend
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijke kopjes om daar je thee uit te drinken ! Fijn weekend alvast. Groetje Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi plaatje....daar zal menig ekster op af komen. Prachtige kopjes....erg geschikt voor een heerlijke afternoon tea!!

    Fijn en zonnig weekend gewenst!!

    Groetjes
    Almay

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer zo'n mooie blog gevonden.........fijn weekend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gedaan zeg alvast een goed weekend
    Gr Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat ziet er schattig uit,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Margarita,

    Wat een prachtige kopjes!

    Fijn weekend!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat vind je toch altijd een prachtige dingen op het world wide web!!
    Een heel fijn weekend, stip! x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi lieve Margarita, wat verwen je mij weer met prachtige foto's en daar schuilt vast weer een mooie blog achter, ik ga snel eens kijken , ohhh een dag duurt veels tekort voor al die prachtige blogs hihi.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben ook verliefd op je kopjes!!droomfoto!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooohhh such beautiful cups! Another beautiful post!!!!
    Have a nice weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oi kuinka kauniita kuvia ja asetelmia..

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw! Je weet; hier hou ik van! Bedankt voor de tip en een zonnig weekend!

    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful teacups, just the kind of photos I like.

    Have a good weekend
    Warm wishes
    Isabelle x

    BeantwoordenVerwijderen