dinsdag 23 maart 2010

sjarmerende-gjenbruk



8 opmerkingen:

  1. Ik volg haar al een poosje, wat een geweldige foto's hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margarita, wat een prachtige blog hè, ik heb haar ook al een tijdje bij mijn favorieten staan, Zij verbaasd mij iedere keer weer met haar prachtige foto's en ideëen. Volgens mij kwam ik door jou aan haar blog.
    Fijne Lentedag.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg! Toevallig had ik ook een bakvorm vol met blauwe druifjes, ook zo leuk. Stond op mijn blog.

    Groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat een leuk idee zeg zo met die vormen
    Word je helemaal vrolijk van
    super creatief of decoratief of mooi of knap of super gaaf ach zeg het maar!!
    Het blijft leuk!!!
    heerlijk hé die lente en dat nest van katjes is helemaal om op te eten!!!
    groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That black and white cup and saucer is so lovely. I would love to have tea in that cup.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Was für eine reizende Idee - gefällt mir richtig gut :-)
    Liebe Grüsse, Anette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Stipje, je eigen blok ziet er ook leuk uit.
    Ik volg haar ook, leuke blogs heeft ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. .... Ein schönes Bild. Ich liebe es.
    Vielen Dank für Ihre Inspiration.
    Hugh, Lucia

    BeantwoordenVerwijderen