dinsdag 2 maart 2010

schatjes

'

zijn het geen schatje

8 opmerkingen:

  1. O, die zijn mooi. Leuk voor een zomerpicknick.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En of, en of!!!! Mooie kleurtjes, het lijkt wel een motiefje van Pip!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi die thermoskannen. De vaasjes en bloemetjes op de voorgrond staan er schitterend bij! Met vriendelijke groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn zeker schatjes! Ik wordt van dit plaatje heel hebberig!
    Fijne dag,
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh zeker weten en ik zit me nu te bedenken waar ik ze gezien heb??????

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind ze echt prachtig. En inderdaad: ook mij komen ze bekend voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OOOOOOOOOHHHHHH.....
    Vooral die blauwe vind ik helemaal geweldig!
    Wordt er gewoon stil van... even genieten van dat prachtige plaatje!

    Groeten,
    Madeliefste

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Eu queria tanto uma garrafinha dessas pra mim.

    BeantwoordenVerwijderen