vrijdag 12 maart 2010

Dans på roser~


deze collage maakt me echt vrolijk .

14 opmerkingen:

  1. Hallo Margarita! Goeiedag!

    Dit is een heel mooi collage!!!

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, mijn ook. Mooie kleur heeft de orchidee.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hemosoooo!!! simplemente bello!!
    Buen fin de semana!
    Un abrazo
    Ale

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi lieve Margarita, Mooie collage, maar ik word nog vrolijker van je prachtige header.
    Heel fijn weekend en bedankt deze week voor je lieve reacties, ben blij dat je er weer bent.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat super!fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is zoooo mooi!!! ik ben er helemaal verliefd op prachtig die kleurtjes.

    Een heel fijn weekend, veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi, Mooie bloem de paarse orchidee. En zo bij het geheel is het een prachtig plaatje geworden.
    Fijn weekend alvast. Groetje Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi! Is weer genieten, bedankt Margarita!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja daar wordt volgens mij iedereen toch helemaal vrolijk van..
    Zo lenteachtig met dat lila..

    Fijne week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mij ook !!

    Fijn weekend groetjes van mij.........

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thank you for link to me =)

    Have a nice week end

    BeantwoordenVerwijderen
  12. That is so pretty-the colour is amazing! I love your photo collage too!

    Best wishes,
    Natasha.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is inderdaad een hele mooie collage met van die mooie tinten lila end at grijs erbij!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen