maandag 1 maart 2010

Boompje van MieKK


9 opmerkingen:

  1. Super!
    Wat een gave boom zo in de kamer van een van de kinderen!
    Jammer dat Jochie die leeftijd net ontgroeid is... anders had ik er zeker een voorbeeld aan genomen. Krijg nu wel inspiratie voor mijn eigen knutselhoek! G zo meteen aan de gang.
    Ik word wel helemaal blij van je blog.... met zoveel mooie plaatjes!
    Kom zeker nog eens op bezoek en zet je meteen bij mijn favorieten...
    Groeten,
    Madeliefste

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margarita, wat geniet ik weer van je mooie posten en leuke tips.
    Wat een prachtige boom en wat een grappig detail dat deze ook in één x zijn blaadjes kwijt is.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi geworden ! En wat leuk een boom op je slaapkamer. Met frisse kleurige blaadjes.
    Ik vind het trouwens gezellig dat je weer terug bent in Blogland. Je blogs en plaatjes zijn erg leuk om te volgen.
    Groetje Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thats really funny! Looks like an autumn picture! Greetings from Stockholm, H.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Margarita,

    Ik heb een verrassing voor je!
    Kijk maar eens op mijn blog.

    Lieve groetjes, Ingrid
    PS: Je hebt een mooi blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zeg, echt schattig! Een vriendin van mij heeft dat ook gedaan in de kamer van haar pasgeboren zoontje; super leuk!

    Fijne week!

    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, wat leuk om mijn boom hier te zien! Hij is nu trouwens ook nog bewoond, want ik heb er een slaapmuziek-uil (hema) en een slingeraapje in gehangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat geweldig leuk Miekk's
    ik vind het echt een enig idee.
    heerlijk voor de kindjes zo een cra mama

    BeantwoordenVerwijderen