zaterdag 13 maart 2010




17 opmerkingen:

  1. wat schattig!!!!en lieve stofjes helemaal mijn ding;-)
    een heel fijn weekend en een gezellige nieuwe blogweek,

    veel liefs Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zooooo leuk, helemaal mijn ding met die kleurtjes zo.

    veel liefs en een heel fijn weekend Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk, en niet alleen voor de vogeltjes.... hihi.

    Fijn weekend,

    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ook de kleurtjes zijn prachtig!
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hhih. Mijn moeder heeft het bloementje nog wel eens gemaakt in verschillende formaten zodat je er een stoffen taartje of spelden kussen van kan maken..

    Erg leuk..
    Fijn weekend..

    Liefs Kayleigh

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou ik had een reactie geplaats maar kwam volgens mij niet door.
    Mijn moeder maakte de bloementjes ook, en maakte ze bijvoorbeeld in verschillende formaten om er taartjes van te maken of speldenkussentjes..

    Erg leuk.. Fijn weekend..

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen meis,

    Dez kleurtjes van de stofjes zijn werkelijk beeldschoon..
    Ik ben helemaal gek van stofjes...!
    En de combinatie van deze stofjes is helemaal perfect!

    Toedelssssssssssssssssssssssssss,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je weer een sfeervolle foto bovenaan je blog geplaatst. Mijn complimenten Margarita!

    Groet, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klein, maar fijn. Ook de sfeer aan de linkerkant. Groet van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker fleurig,werk zelf veel met naturellen maar deze kleurtjes zijn wel heel lief en echt voorjaar.Moet nodig maar eens overstappen!
    Groetjes Anita.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat ziet jouw blog er fleurig uit zeg, leuk.
    Hartelijke groeten,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. really nice!!
    what a wonderfull blogg you have!
    Kristina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hei :) fant deg som følger av bloggen min. Koselig. Så fin blogg du har. Merethe

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oi, adorei seu blog. Sou sua fã.My name is Socorro, from Brazil. Kisses.

    BeantwoordenVerwijderen