zaterdag 27 februari 2010

summer picnic wedding


12 opmerkingen:

  1. Oooh.... heerlijk de zomer ! En dan idd picnicken in de tuin. Nog even..... Mooi servies trouwens echte lente kleurtjes.
    Fijn weekend.Groetje Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Margarita, de laatste foto vind ik super en daar droom ik nou ook van, een grote tuin met ook gras en veel oude bomen en dan een lange mooi gedekte tafel. Idyllisch.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi hoi,dit vind ik dus zooo prachtig!!! als ik ooit ga trouwen dan wil ik dit ook. fijne dag verder,groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ...NICE...
    Beautiful pictures!!!
    Nice weekend.
    Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow, ik zou nog wel eens willen trouwen zo!! (maar wel met dezelfde man!)


    XO Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh mooi met alle vers geplukte bloemen op de tafel. Wil ik ook!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely blog and a lovely picnic you're showing today:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oohh, hier blijf ik over dromen.....Ik krijg nog meer zin in het voorjaar door deze prachtige foto's.

    Fijne avond, groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, what a wonderful summer scene - I love it! Thank you for showing.

    Angelika

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a lovely blog you have. Agneta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, ik zie mezelf wel zitten aan zo'n picknicktafel met zo'n prachtige omgeving, echt prachtig!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Its my phantasy....so smoothie pics ;)

    ...i wish i could be there...


    THank you!

    kathy :)

    BeantwoordenVerwijderen