dinsdag 23 februari 2010

♥ Schatjes ♥


Zijn het geen Schatjes.
hier zijn ze te koop Kippesoep

15 opmerkingen:

  1. Hoi Margarita, wat super zijn ze, leuke site trouwens, ik heb deze gelijk maar even bij mijn favorieten gezet. Je header is ook prachtig, een heerlijk voorjaarsgevoel.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oooh wat een leuke stappers, die zou ik graag voor een avondje willen lenen ;-D
    Overigens een hele leuke site waar je ze kan kopen.
    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love them, absolutely a hit this summer!♥ - Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ze zijn heel mooi, maar die hakken...niet voor mij dus..
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige pumps. Kon ik er maar op lopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Laat de zomer maar komen! Gezellige avond, Margarita!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De eieren heb ik bij de Action gekocht, daar heb je ze in wit en bruin. Een doos vol voor weinig geld.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Margarita,
    Wat heb je een mooie blog met zoveel leuke ideetjes!
    Blij dat ik leer kennen!
    xx
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Margarita,
    Wat leuk dat je me gaat volgen! Ik ben natuurlijk gelijk even gaan kijken op jouw blog, en wat een prachtige foto's en adresjes staan erop! Heerlijk vind ik dat, om op allerlei blogs e.d. rond te kijken. Bedankt daarvoor,
    Groetjes van Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb even op de site gekeken. Leuke damesjurkjes verkopen ze daar. Bedankt voor de tip!

    Groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk dat je even langs kwam waaien en dat je mee wilt doen aan mijn loterij.
    Ik zal duimen voor je.
    Groetjes gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een strálend leuk zomers schoentje, ook met zo'n mooie hak, hou ik namelijk heel erg van!!

    Ik heb voor jou op mijn blog een verrassing staan!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hay lieve stipje...

    Heerlijk dat je er weer bent...
    Ik heb je gemist...

    Enne...deze schoenen zijn amazing....!!
    Ik wil ze ook!!

    Liefs en tot snel..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Margarita, wat ben ik blij dat je er weer bent zeg! Ik miste je mooie logjes. Door jou heb ik zoveel mooie sites gevonden en je hebt me daarme geïnspireerd om dingen te maken en zelfs onze meubels een makeover te geven. Groetjes van Corrie

    BeantwoordenVerwijderen