donderdag 25 februari 2010

♥ Madame Charlotte ♥


Wie houd er nu niet van originele leuke dingetjes
ik ben er dol op.
dan moet je hier maar eens een kijkje gaan nemen.
en dan ook nog eens betaalbaar jaaaaaaaaaaaa wie wil dat nu niet .
meestal als ik iets tegen kom is het meteen onbetaalbaar.
de leukste dingetjes .
eetbare roosjes prachtige witte papieren slinger chinese take away bakjes feestbekertjes en vorkjes in de leukste kleurtjes en dan die super leuke geruiten frietzakjes ga zo maar door.
heb jij een feestje of wil je echt even iets anders op tafel zetten neem dan snel een kijkje

3 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Margarita, dat klinkt heel, heel veelbelovend! Ga er nu snel een kijkje nemen. Een leuke donderdag! Had ik al gezegd dat ik jouw blog heel, heel erg mooi vind! Saskia x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Margarita, wat verwen jij ons weer met veel tips naar prachtige blogs en webwinkels. Bellavien in de keuken is er ook zo één, die volg ik ook al even. En bovenstaande webwinkel is staat al bij mijn favorieten, wat een leuke spulletjes. Dank je voor die tips.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margarita,

    Dat is nu toch ook toevallig. Vorige week vrijdag gezellig met mijn oma gaan lunchen. Mijn neefje kreeg zijn soep in een klein pannetje geserveerd. Echt te leuk, laten ze deze nu net hier hebben…

    Groet,
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen