vrijdag 26 februari 2010


14 opmerkingen:

  1. Hoi,
    Wat fijn dat je weer terug bent in blogland!
    En wat heb je meteen weer een paar mooie sites en plaatjes gevonden... Leuk!

    Fijn weekend alvast,
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gezellig zeg, krijg je gewoon zin in een voorjaarsschoonmaak van toch? gr. Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Rose is mijn lievelingskleur. Zo wordt schoonmaken nog leuk ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit ziet er heel erg fleurig uit. Hebben we nodig als ik zo naar buiten kijk,pfffffff.

    Groetjes en een heel fijn weekend,
    Ellenxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hee,je bent weer terug. Leuk! Bedankt voor de leuke links van de afgelopen dagen.
    groetjes,
    Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super lente gevoel krijg ik als ik naar de foto kijk. Prachtig.
    Fijn weekend,
    Groetjes Ester

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel schattig! ...en die tulpen in dat zinken potje....helemaal leuk!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello my Dear ;))

    I am so happy to see your pics ;)))

    It is could outside und nothing about spring....but your picx make me so happy and "soft inside" ;)))

    Thank you!

    kathy : *)

    BeantwoordenVerwijderen