maandag 22 februari 2010

Awaiting Spring





Dag lieve iedereen
zo dat is weer even een tijdje geleden maar ik ben weer helemaal terug
ik wil er niet te veel op doorgaan maar had gewoon even tijd nodig voor mezelf en kwam niet aan het bloggen toe
ik wil iedereen zo ontzettend bedanken voor de lieve en warme berichtjes die mij zo goed deden.
weten dat jullie mij niet vergeten zijn en mijn posten ook missen
ik heb jullie ook heel erg gemist .
maar ik heb weer een prachtige post voor jullie gevonden.
wat een prachtig blog van French Larkspur
die kleuren zo mooi .♥
als je hier niet vrolijk van word ♥



17 opmerkingen:

  1. Ja ik zat van de week nog aan je te denken....
    Ik wou je mailen, maar kon je niet traceren.
    Had je wel gemist hoor, fijn dat je er weer bent. Hoop dat alles goed met je gaat.
    Ik ga hier weer genieten van je, alle goeds.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!wat fijn dat je er weer bent en weer lekker gaat bloggen en wij natuurlijk kunnen genieten van je mooie posten,ik ga eens een kijkje nemen op de blog,deze foto`s zien eral super uit,fijne avond,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je er weer bent!
    Groetjes Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Soms hen je nou eenmaal tijd nodig voor je zelf. En het is goed dat je daar gewoon gehoor aan hebt gegeven.
    Maar; Welkom terug!
    Groetjes, Joni

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk dat je er weeer bent, kan ik jou weer lekker laten zoeken naar al die geweldig mooie blogs zoals deze bijvoorbeeld :o) Welcom Back! Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben helemaal blij dat je er weer bent met jemooie plaatjes! Fijn dat je weer terug bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb je ook ontzettend gemist en ben zo blij weer te kunnen genieten van je mooie posten.
    Welkom terug en ik hoop dat de time-off je goed heb gedaan.
    Lieve Groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je weer actief bent. En als ik hier weer ben is het een beetje thuiskomen;)Nog steeds dat mooie kantje...
    Wat een mooi blog heb je gevonden, heb me gelijk maar als volger gemeld.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed dat je de tijd voor jezelf hebt genomen! En nu mogen wij weer genieten van je berichtjes...fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat fijn dat je er weer bent, ik heb je hier toch echt wel gemist!!

    Lieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. jazeker, ik heb jou en je mooie foto's gemist! ik ben blij dat je er weer bent, kunnen we weer genieten.
    groetjes van jootje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Joepie je bent er weer! Goed dat je aan jezelf gedacht hebt...soms is er gewoon even geen tijd voor alles tegelijk...
    Heb je wel gemist dus dat wordt weer smullen van al jouw vondsten op 't net!

    Veel liefs, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb je ook erg gemist! Fijn dat je er weer bent!
    Groetjes,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fijn dat je er weer bent. Prachtige plaatjes weer hoor, dankjewel! Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Bedankt voor de mooie link. Hoop dat alles goed met je gaat,
    groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. ik geniet weer van je mooie logjes en.....mmmmm, die blauwe druifjes,...prachtig dat zachte blauw:))

    BeantwoordenVerwijderen