woensdag 9 december 2009

♥ Laughing With Angels ♥


15 opmerkingen:

  1. Mooi hoor al dat creme met kantjes en zoveel glimmende parels en kralen!... En dan natuurlijk dat kerstgevoel erbij he!

    Fijne dag!
    Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heerlijk ik beleef de kerst met al die mooie blogfoto's extra gezellig:-)

    lieve groet Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig weer! Genieten he al die kerstspulletjes!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such wonderful as always!!!!
    Have a nice evening!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh my goodness, so very beautiful! Thanks so much for sharing! :) Cassandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Cassandra,

    Misschien een beetje gekke vraag maar ik ben net gestart met een blog. Ik wil graag een leuke zijkant met foto's met een leuke achtergrond. Het voorstelberichtje bovenaan maar ik heb geen idee hoe ik dat in het programma kan bewerken. Misschien kun je me tips geven. Alvast bedankt! Je hebt trouwens een mooi blog! Groetjes, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Margarita, wat een prachtige foto's, ik ben helemaal weg van die krans omwikkeld met het kant, prachtig.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig,schitterende foto’s,echt genieten.

    Groetjes Inka en Andre

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige foto`s zeg en weer helemaal mijn smaak,fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So gorgeous:-)
    Have a nice evening, hugs Hege.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi Margarita, I love June and her beautiful blog, I´m always in contact with her, so nice you have featured her, she deserves it so much. Doesn´t she know she is here in your so, so wonderful blog?? Can I tell her?
    Muchos cariños
    María Cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. that would be very helpful to tell but its a very nice weekend love ~~~~~Margarita~~~~~
    XxX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig blog. Ik heb van mijn bezoek genoten!
    veel liefs,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen