maandag 7 december 2009

♥Kantjes ♥en ♥Bandjes





































14 opmerkingen:

  1. heerlijke ideeën! Bedankt en een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik word elke keer zo blij als ik zie wat je weer voor mooi's hebt gevonden. Kantjes en bandjes. Ik vind ze geweldig mooi.
    Fijne week
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooi, wat je allemaal met dat mooie kant kan doen. Oh...en je header is ook al zo mooi.
    Fijne week en lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als ik zie dat je een nieuwe post hebt dan moet ik direct kijken:-)

    Lieve groet irma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dette er et fantastisk indlæg, jeg virkelig gerne disse snørebånd!
    God inspiration,

    Helle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van deze post krijg ik een complete wegtrekker ;)
    Wat geweldig!!!!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. en waar heb je je geweldige background vandaan???? een beauty!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw; mooi, mooi, mooi!!
    Je blog ziet er zo prachtig uit!

    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Margarita, beautiful lamp,beautiful curtain with crochet aplications, never saw one like this before...is it your home??
    Muchos cariños
    María Cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh my!
    Everyday I'm here... esfusiate...crazy about every see...

    So delicate, so amazing...so cute!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your blog is a dream come true. I fell in love when your blog header came up and then everything after! How wonderful!!

    BeantwoordenVerwijderen