vrijdag 11 december 2009

♥Home & antiques♥







14 opmerkingen:

  1. What beautiful photo's, I love the plates in the last one.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your blog...so much inspiration***
    Beautiful Pictures
    I come here very often
    Thanks for cheering
    Hugs
    Annelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. preciosos objetos que seguramente tienen su carga sentimental, adorable tus arreglos, como siempre, muchos cariños desde Argentina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet het er gezellig en sfeervol uit bij jou!!!!
    Heerlijk uitnodigend erg mooi weer!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ow ow ow stipje!!die kleertjes daar ben ik he-le-maal weg van geweldig gaaf waar heb je die nu weer vandaan geplukt?
    hihi ;)
    en zucht ja glas werk ben ik ook helemaal aan verknocht
    kortom weer een blog om te smullen
    ennu owja die knoflook garnalen daar ben ik ook helemaal verkikkerd op zo'n bakje is bij mij ook in no time op :)

    ik wens je een heerlijk weekend toe ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hay Margarita,

    Meis wat ziet dit er toch ook weer geweldig uit.
    Je hele blog straalt zo'n lekker sfeertje uit, echt het is een feest om bij jou te kijken.

    Alle liefs en goeds,
    Marijkexx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh this last photos is amazing
    dallas
    http://dillydallas.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohhh dit vind ik toch ook wel helemaal geweldig,soms weet ik het niet meer haha,wil ik wonen in wit of pastelkleurtjes,word gek van mezelf,je blog is helemaal top,zoveel mooi`s vind je,ik wene je een fijn weekend,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. muchas gracias por sus mensajes de amor dulce regreso de holanda
    ~~~~~~~~~Margarita~~~~~~~~

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderfull pictures, i too liked them plates, the color was beautefull...
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stipper de stip! Wat een leuke reactie's weer bij mij van jou. Als je niet kan kiezen kan ik misschien wel een setje met verschillende voor je maken... Mail me maar dan hoor ik wel wat je wilt...En ik geniet weer van jou Blog heerlijk dat je alles voor ons opzoekt, genieten wij weer van alle mooie dingen bij jou!

    Fijn weekend,
    Annemiek
    ps En natuurlijk mag je mijn foto's en webwinkel op jouw Blog plaatsen, graag zelfs!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er super uit,zoals altijd prachtige foto’s.
    Prachtig aangeklede schouw en mooi glaswerk.

    Fijn weekend,gr Inka en Andre

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hi margarita,
    i've just discovered your beautifula and ispiring blog and i'm so glad i have. i'll be be visting often and go thru all your older posts.
    your holiday season decor is amazing beyond words.
    rita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. het is in een woord Prachtig ,nou 2 woorden dan
    Schitterend.
    fijn weekend
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen