maandag 7 december 2009


11 opmerkingen:

  1. Adorable, romántico y sencillamente sentimental,como siempre !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goeiemorgen margarita

    wat een lief berichtje heb je bij mij achtergelaten, het heeft idd weer even geduurd
    en ik zie tevens dat ik wel errhug achterloop
    want ik zie weer zoveel moois op jou blog geweldig gaaf die kerstboom oa en deze 'zakjes' ik vind ze schitterend en natuurlijk die taarten!ik ben ook maar gelijk even wezen neuzen op haar blog wat maakt ze een mooie dingen met stofjes en kant prachtig meis ik zit hier weer volop te genieten :)
    en die dikke 10 die jij mij hebt gegeven geld zeker ook voor jou ;)

    veel liefs en geniet van je dag ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O, ja, hier hou ik ook wel van, prachtig.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderfull...Your blog is foul whit ideas, i will follow..I am not soo good in english, but i hope you understand. Im from Norway.
    Hugs Kristin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi :)

    I love your blog, and all the beautiful things you make :)
    I´m coming back ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margarita, wat een lief berichtje heb je op mijn blog achtergelaten, ik kleur ervan.
    Het is wederzijds, want ik mag hier heel graag een kijkje komen nemen, één van mijn favorieten. Dit is ook weer zo'n heerlijke post en wat een mooie blog èn winkel, zoveel aparte spulletjes.
    Ben je ook al heerlijk aan het decoreren voor Kerstmis? Ben zo benieuwd hoe jouw kersthuis eruit ziet.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat prachtig zeg en je banner is ook helemaal wauwww,fijne avond,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your blog is one of my favourites and I've added a link to it from my blog. Hope that's ok.

    BeantwoordenVerwijderen