donderdag 5 november 2009

♥ Think Snow ♥


welk meisje vind dit nou niet

5 opmerkingen:

  1. Ohhh die wil ik ook,wat zijn die prachtig!!groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt practig,(I am trying to use some of the dutch words I know), the pink skates are very special indeed, with the white fluff edge they really are fit for a princess. Hugs, Margie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Margarita,

    Wat een leuke schaatsen! Voor het eerst dat ik ze in het roze zie. Ik ben bang dat het niets voor mij is (schaats op noren) maar voor kleine dames lijkt het mij perfect!!

    Lieve groet, Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oke?
    Ik ben verliefd op je blog!
    Ik ben blij met alles wat je hebt! Voegde ik je blog in mijn blog en ik zal ook volgen je! Ik woon in Brazilië, Rio de Janeiro.
    Kussen,Rozani

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zou per direct schaatsles nemen, wat een lieverdjes,

    Groetjes Irma en een heel fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen