zondag 8 november 2009

Super bedankt lieve Bellavien



ik kreeg een berichtje van Bellavien om even op haar blog te komen kijken.
ik kon het niet geloven ik had de ontzettend leuke Give away gewonnen.
is dat niet geweldig leuk.en wat heeft ze het leuk gedaan met deze foto.
nou lieve Bellavien ik ben super trots dat ik hem gewonnen heb
we volgen elkaar al een tijdje en ik geniet altijd zo van je geweldige blog en het mooie leven in Zweden.

een hele dikke knuffel van mij .


hier ga je naar haar blog Bellavien

4 opmerkingen:

  1. van harte met je gewonnen give away, geniet ervan:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je Give away. Maak je nog foto's van als je er iets leuks van gemaakt hebt ? Want daar ben ik wel erg benieuwd naar.
    Fijne avond !!

    ♥ Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Patricia dat ga ik zeker doen.
    ik kan niet wachten om er wat moois van te gaan maken.
    ze zijn zo leuk.
    lieve groet Stip

    BeantwoordenVerwijderen