dinsdag 17 november 2009

♥ maar liefst 5 keer


niet 1 niet 2 maar liefst 5 Award heb ik gekregen .
wat geweldig lief dames en echt enorm bedankt.
ik ben er erg blij mee en vind het ook erg fijn te horen dat jullie genieten van mijn blog.
maar ik vind het wel super moeilijk aan wie moet ik hem nu doorgeven.
ik geniet zo enorm van al die mooie blogs en ze zijn allemaal ook zo verschillend.
aan wie ik hem ga geven daar kom ik nog op terug.
dit zijn de dames van wie een Award heb gekregen.
dames nogmaals heel erg bedank .
heel veel liefs en dikke knuffel Stip

4 opmerkingen:

  1. gefeliciteerd! je hebt hem verdiend! het is altijd leuk om je blog te bekijken met al die mooie foto´s die je erop zet.
    groetjes jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn je van harte gegund Margarita!
    lieve groet, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi lieve margarita

    nou meis je viel echt in de prijzen
    echt heel leuk want je verdient m ook echt
    en dat wel 5 x ;)
    nu vroeg ik me af of dit plaatje ook voor ons was als kadootje (dus mee mogen nemen?)
    vind dit ook weer nml een super plaatje :)

    ik mis nu eigenlijk alleen jou 7 "geheimpjes" nog ;)

    ik wens je een heel mooie dag toe
    veel liefs harten-lief ♥

    BeantwoordenVerwijderen