woensdag 25 november 2009

♥ Lilla Villa Vita ♥


11 opmerkingen:

  1. Wat een mooie blog! Dank je wel voor de tip.

    Groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er wel heel gezellig uit....

    Fijne avond, groetjes Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke plaatjes plaats je altijd! zo genieten!
    Thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi....en,gezellig/romantisch.

    Gr Inka en André

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is elke keer weer een verrassingsfeestje als ik jouw blog open ... wat voor moois & bijzonders zal er nu weer te zien zijn?

    Fijne dag gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel eenvoudig maar prachtig plaatje.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn die oude trappen toch mooi! Elke keer als ik zo'n mooie trap zie en ik bekijk dan mijn jaren '70 lor. Zo'n ijzeren draaiend gedrocht met her en der een houten traptree, dan moet ik daar toch van zuchten..... Ahhh, wat zijn die gewone houten trappen met leuning toch prachtig, simpel van hout of wit geverft, ik vind ze prachtig. En dan met die glazen potten met kaarsen er in, ahhhh wat mooi!!!

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Olá,obrigada por partilhar tantas idéias maravilhosas!
    Um beijo,Nena

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke blog is dat zeg, weer eentje erbij om bij te houden....
    groetjes, Tineke

    BeantwoordenVerwijderen