dinsdag 17 november 2009

♥eva lindh


11 opmerkingen:

  1. hoi hoi,

    Ik zie idd wel dat je overal een link bijzet, het is je ook per ongeluk overkomen. Het gaat op de foto uit je kleurrijke etalage, de gestapelde kopjes met die roos erin. Die foto schijnt overal op te duiken, dus jij hebt het vast weer via via...zo`n sluipfoto wordt het dan. Ik zie het maar als een compliment hoor. Ik weet wel dat jij het niet zo van mijn blog gepikt hebt. maar een vermelding vind ik altijd fijn:-)

    lieve groet,
    jeanette...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er leuk uit met die rozenblaadjes in het water! Heerlijk sfeertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Olá eu sou leitora do seu blog, sempre que posso venho aqui ver o q tem de novo
    e gostaria de parabeniza-la pelo otimo trabalho que voce apresenta aqui é tudo muito lindo'
    Beijo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello, this post and the other last two ones are very, very pretty... I wish I could understand, anyway, images speak to me.
    Cariños
    María Cecilia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi! Zucht...
    Zo'n badkamer wil ik ook wel..

    Fijne Dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat maakt die vrouw mooie foto's he! Echt genieten!!

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Very beautiful photos! I would love to have a bathroom like this!!! I hope all is well with you. Your blog is looking very pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig zeg. Mooi blog heb je. Geweldig inspirerend!
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The rose buds are so pretty and I can almost smell the soap. Wonderful uplifting post. Hugs, Margie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Very nice. Looks so romantically. And I'm sure it smells fantastic.

    Have a nice evening.
    Katharina

    BeantwoordenVerwijderen