donderdag 1 oktober 2009

♥Vogelhuisje♥


15 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk he! Heel apart, met lieve, blije kleurtjes.
    Wij hebben trouwens diverse nestkastjes buiten in de tuin (gemaakt door mijn lief!).
    Er zijn al diverse gezinnen koolmees in groot geworden. Zo leuk om dat te volgen!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke blog heb je! kijk mijn ogen uit!
    ik heb ook nog een vraagje over iets anders je hebt een playlist...hoe doe je dit? ik krijg het niet voor elkaar...
    famkramer@skynet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Muito gracioso este seu blog, parabéns...passo de vez em quando para dar uma olhadinha!! Abraço, Claudia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Muito lindas as casinhas dos passarinho e as caixinhas um amor.
    Bjs
    Graça

    BeantwoordenVerwijderen
  5. als ze daar niet in willen huizen dan weet ik het niet meer!
    wat een vrolijke boel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig. Krijg meteen zin om met die twee 'unfinished' vogelhuisjes in mijn kast bezig te gaan!
    Groetjes uit Melbourne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Stipje, wat een prachtige vogelhuisjes, echt super!
    Fijn weekend en groetjes, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. How lovely Birdhouses!!! Very pretty blog you have. Kisses from Katarina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The company I am working for is now on the german market with own web shop. (I know you are not german...)
    But you find us here:
    www.stoffundstil.de

    Thank you for your comment on my blog.

    Karen

    BeantwoordenVerwijderen