maandag 19 oktober 2009

things that make me happy ♥






http://vartlillahem.blogspot.com

8 opmerkingen:

  1. Geweldig! En wat een mooie kleuren!
    Groetjes,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg jou blog nog maar net en ik ben blij dat ik je gevonden heb.
    het ziet er zo leuk uit met al die mooie kleurtjes, die rollen zijn echt prachtig! kun je mij ook vertellen waar die rol met tekst vandaan komt?

    Groetjes Tamar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja het papier is geweldig he Tamar.
    dat papier met de letters heb ik ook nog niet eerder gezien ik zou niet weten ook waar ze dat vandaan heeft.mischien dat je het aan haar kan vragen.de link staat onder de foto.
    wat leuk ook dat je mijn blog zo leuk vind.
    ik ben ook helemaal weg van jou blog .
    groetjes Mar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi,
    when are you on holidays ? ;) I need to know that, because this is the time when I´m coming over with my lorry to steal you house...I´m so jealous. You have a wonderful taste, I´m so impressed. Your page makes my day brighter. Wonderful to see these pictures. Great!! Greetings Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Stipje
    Ja je hebt weer een mooie link voor ons gevonden .Van dat papier wil ik ook wel een emmer vol hebben en dan alleen naar kijken en vooral niet gebruiken
    groetjes Paula

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Margarita,

    Wat een prachtig papier! Dat zou ik ook wel willen hebben. Al is het alleen maar om cadeautjes mee in te pakken! Volgens mij wordt iedereen hier wel vrolijk van.

    groetjes van Madelief

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wie wordt hier nou niet vrolijk van? Heerlijk deze plaatjes weer!
    Groetjes en een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen