zaterdag 24 oktober 2009

♥Rose garden romantic ♥


7 opmerkingen:

  1. Hoe vind je het toch weer!
    Deze vrouw heeft echt een geweldige blog he...snap dat je 'm hier introduceert, echt te gek!

    ( ik klik btw eigenlijk altijd * te gek * aan bij jouw postings :)

    Fijne zaterdagavond!
    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi,
    wat een mooie blog!
    hugs uit Duitsland,
    Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie lichte kan,zo heb ik ze nog niet gezien,meestal knalblauw,maar deze is heel zacht van kleur.je vorige blogje met die knijpers en kerstballen die zijn zooooooo!!
    mooi.vooral die ballen,waar koop je die.

    groetjes oma nijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow wat mooi zeg en ook ik vind dat je steeds prachtige dingen vindt en super dat het deelt met iedereen,fijne zondag,groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben dol op deze kleur blauw!!! Ik ga snel even de blog bekijken. Bedankt voor de tip!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. deze pastel kleur blauw vind ik zo mooi, die wil ik die wil ik;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ooh wat een schatje, die zou ik graag hier in m'n keuken willen zetten ;-)
    ♥ Patricia

    BeantwoordenVerwijderen